Horloges en Reptielen

Dan heette Gordon Gecko niet per toeval zo, want da’s een gulzige alleseter. Maar ik wist niet dat er ook pure herbivoren-hagedissen waren. Cool. Weer wat geleerd.

Leuk hoor. Ik vind die blauw oranje super tof. Het doet me denken aan een aflevering van Quite Interesting waarin werd uitgelegd dat onze visie op dinosauriërs zo krom is omdat we alleen de skeletten vinden, maar blijkbaar waren die er ook in een miljard kleuren, en met veren en zo.

1 like

we zijn nog lang niet uitgeleerd over deze fascinerende dieren, maar al helemaal niet over wat er vroeger allemaal rondliep

Bijzondere hobby wel

6 likes

:rofl:

8 likes

Mooie hagedissen, Uromastyx-en zijn tof, bijna prehistorisch.
Zelf 20 jaar Phelsuma’s Klemmeri en Cepediana
gehad, wat minder geschikt voor op de arm.

Dus voor mij een leuk topic, jammer dat de vervuiling het behoorlijk verpest.
En nee, geen fvd stemmer hier.

4 likes

Wat overtrokken dat die FvD post het topic verpest, hou toch op zeg, humor is welkome aanvulling in elk topic,

Ps mensen die hem steunen zijn van het padje af, zeker na de Putin uitspraken.

5 likes

Jij bepaalt mijn mening niet maat.
De meeste antwoorden gaan nu over iets anders dat het topic onderwerp, dus verpest dit het topic en ik nu zelf ook.

1 like

Nu snap ik waarom ik het zo’n schattige foto vond. Leuk topic, Kam!

1 like

Ik snap dat jullie Baudet allemaal reuze interessant vinden, en super grappig,… maar begint een beetje sneu te worden :man_shrugging:

2 likes

On Topic

Smaug giganteus met H2O Marlin “Skully”

5 likes

Wat een toon, ik ben je maat niet hoor, laat dat even duidelijk zijn, straks zeg je nog weet je wie ik ben in de verwachting dat ik hier ga zitten bibberen :rofl:

Maar dit is dus overtrokken reactie nummer 2, neem het leven niet te serieus man, een grapje is leuk.

3 likes

Net een kleine draak. Mooie compositie :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb geen Insta, maar zag ik de gauwigheid wel wat leuke foto’s.
Wil je wat van die juveniles posten, zoals die op de staart van de adult? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Erg gelachen om Thierry, maar ook bewonderend naar de reptielen gekeken. @Kam mooi dat je de genus- en speciesnaam bij de foto’s zet. Zijn het allemaal jouw eigen dieren? Leuk om te zien! :+1:

2 likes

Ik heb nog maar een paar kleintjes zitten… moet natuurlijk wel on topic , met horloge, dus zal eens kijken of ik iets kan fotograferen

1 like

Zijn allemaal mijn eigen dieren en horloges, al zijn sommige horloges al weer uit de collectie :sweat_smile:

1 like

Ik heb hier nog wel wat Baby Uromastyx princeps gevonden met Zelos HammerHead brons/ meteorite

19 likes

Die onderste is knap. :+1:

1 like

Zijn niet de vrolijkste exemplaren zo te zien :woozy_face:
Wel heel bijzonder.

Pas op straks word je gevlagd.