Horloges laten verstoffen

In iedergeval niet in de originele dozen :slight_smile:
Al weet ik niet waarom niet, uit gewoonte liggen die ongebruikt in de kastā€¦

9 likes

035
Doettie met plezier bewarenā€¦

3 likes

in de kluisā€¦ redelijk stofvrij lijkt meā€¦

Ik ken iemand die in de gang onder de kapstok een mancave van een vierkante meter in zijn (door zijn chick compleet RiviĆØre Maison stijl ingerichte) huis tot zijn beschikking heeft. Daā€™s een tafeltje met horloges, zonnebrillen en een zakmesje. Dat schijnt ook prima te werken.

9 likes

Deel goed en behoorlijk stofvrij in de kluis.

De Russen om de drank flessen naast mijn drankstoel.
Deze vangen idd goed stof en dat mag ook, de huishoudster mag de flessen en horloges dan ook niet afstoffen . Het stof hierop geeft sfeer en karakter.

3 likes

Dat ziet er puik uit

1 like

In een horlogedoos. Zo slingeren ze niet overal rond. :grin:

@Chillekasper welke winder heb je waar 8 horloges in kunnen? Ben ook zoek naar een winder.

1 like

Is dat niet die woonstijl voor de vergeetachtige onder ons :thinking:
Meubels en bordjes met namen zodat je weet waar je bent en waar je meubels voor dienen?

2 likes

Precies. Een postvak met de tekst ā€˜lettersā€™ er op. Voor het geval je van plan was daar je gymschoenen in te zetten.

2 likes

Je moet dan wel weer een aardige woordje ā€œover de grensā€ spreken :thinking:

1 like

Had er 1 gevonden van het merk Rothenchild als ik het goed heb. Maak vanavond wel fotoā€™s. Het is wel een massaal ding.

1 like

Is die wel energiezuinig?

Je weet wat je vrouw heeft gezegd hĆØ? ā€œDie winder eruit of jij eruit!ā€

2 likes

Ik heb wel een horlogedoos waar er zoā€™n 20 in zitten, en altijd een om de pols. Maar eerlijk gezegdā€¦ Waarom niet gewoon op de plank? De meeste horloges die ik heb zijn waterdicht, en als je ze niet met open kroon laat liggen gebeurt er verder niks meeā€¦ Geen probleem.

:joy: heb geen idee of hij dat is. Ben voor mijzelf opgekomen! Heeft wel tot veel woordenwisseling geleid. Zoals: of je kiest voor mij of je horloges :joy:

1 like

Oh jeetje, heb je haar wel geld gegeven voor een hotel?

Hatsa! :muscle:t2:

Dat doet mie deugd, laat je niks vertellen :sunglasses:.

3 likes

Ik berg ze niet op, ik doe ze gewoon allemaal om, iedere pols 2, nog een paar rond de enkels en de rest in mā€™n broekzak

1 like

Overleg wel even met uw vrouw. Die dingen vreten stroom.

1 like

Ja

1 like