Horloges met een witte dial, max 500 euro

Die is er ook knap, de onderste wordt nu niet meer gemaakt zeker? Ik zoek wanhopig een witte Everest. :face_with_monocle:

1 like

Beide zijn inderdaad uitverkocht, snap Smiths eigenlijk ook niet: waarom ze niet kunnen blijven leveren. Zou zeggen dat ze bij te produceren zouden moeten zijn

Eenmans onderneming, financiële risico ‘klein’ houden, genoeg redenen te bedenken.

Winkel open, per keer ongeveer 2/300 orders en dan daar zorg voor dragen heeft ook wel goede aspecten hoor :slight_smile:

Met geduld kom je wel aan een horloge en heb je nog een beetje een spanningsboog :wink:

1 like

Hoe bevalt de helson?

Dat was echt een bakbeest, ondanks zijn 40mm diameter. Die droeg echt een stuk groter, meer 42mm.

Door die dikke schouders wss. Hoezo toch laten gaan uiteindelijk?

Geduld is een schone deugd die zeldzaam is geworden

1 like

Flipperitus…:disappointed_relieved:

1 like

Fair enough. Kwamen er nog extra kosten bij de prijzen die op de Helson website staan? Zo ja, hoeveel was dat ongeveer?

Die ziet er goed uit en zou in tussentijd een goed alternatief zijn voor een smiths Everest of een expedition die ik al een tijdje najaag. Helaas lees ik dan weer in verschillende reviews dat de Lume tegenvalt. Iemand ervaring daarmee?