Horloges uit 1995 (voor 30ste verjaardag)

Ik zou een halfjaar vóór je 30e serieus gaan snuffelen. Op Chrono24 kun je heel wat filters zetten: 1995, >36mm, €5k - 7k. De keuze is reuze. Wat er komend jaar te koop staat met die eisen, is dan allang weer verkocht (of vast niet de moeite).

Deze, hou je nog (flink) wat over ook :))

afbeelding

2 likes

hele mooie optie. ik heb de gewone 7750 speedmaster gehad. deze met kleur is veel aantrekkelijker!

1 like

2 likes

4 likes

Fortis maakte heel mooi spul in 1995, vind ik zelf:

Goed jaar trouwens, '95. Ik was zelf tien maar herinner me goeie games, tijdloze muziek (:grin:) en mijn eerste reis naar de VS. met horloges had ik toen nog niet zoveel

2 likes

Iets kleiner, maar wel lekker :yum:

Fortis Official Cosmonauts Chronograph met Lemania uurwerk. Dan bezit je wat “unieks.”

4 likes

Dat kan er maar 1 zijn

Tudor small block transitional. 79260.

Old fashion singer dial.

5 likes

Al die zooi die je hier word geadviseerd…

Ik heb een omega gehad van m’n bouwjaar (1988) en dat was gewoon fragiele zooi…

Ik heb een kennis met een DJ, uit m’n bouwjaar, eerste eigenaar, ongekende kwaliteit.

Ik kan je maar 1 horloge adviseren, en dat is ongeacht mijn ervaringen sowieso de enige waardige vintage die je moet kopen om je eigen geboortejaar te eren. Een mint model, uit jouw jaar, past in je budget.

3 likes

Hoi Bryan, voor het dan beschikbare budget gewoon kopen wat je op dat moment mooi vindt. Want niets is zo veranderlijk als persoonlijke smaak als het om horloges gaat. Een factor die de hele branche op de been houdt :wink::+1:

1 like

:ok_hand:

Het antwoord is hierboven al gegeven.
Van het merk met een geweldige heritage als het gaat om sport-/racingtiming. En niet in de laatste plaats omdat die lugs en kast en wijzerplaat van een Carrera gewoon ongelofelijk fraai zijn!
16858889650974688631530439704813

3 likes

1 like

Shit, was die er in '95 al???! :open_mouth: Ik heb echt effe niet zitten opletten! :wink:
Overigens eentje die ik best voor m’n 30ste verjaardag wil hebben. Al is dat al weer een tijdje geleden. :joy:

1 like

Schitterend zeg. Mooi exemplaar!

Is gewoon een foto van Google haha, maar je vind ze in die staat voor een redelijke prijs. Iets Beters ga je niet krijgen voor het geld.

1 like

F*ck, over heen gelezen :sweat_smile: Xqueeze me!

1 like

Mais oui, Bernard, la montre Breitling est un peu plus grossi, comme un homme qui s’appele ‘culles de lard’. :joy: :heart_eyes:

2 likes

T’as bien raison, c’est sûr!

1 like