Horloges uit bekende films

Er zijn zo veel James Bond Seiko’s uit die periode rond 1980. Hij droeg gedurende de films ook verschillende modellen tijdens verschillende gelegenheden. Tijdens de duik screne in “for your eyes only” droeg hij de golden tuna.

En de G757 uit Octopussy

Seiko sponsorde veel meer films. Ook de Aliens films zijn verschillende Seiko’s in de zien. De 7a28 van Ripley

En de Bisop 7a28

5 likes

Die SPR007 is wel erg gaaf, zou wel een nieuw glaasje verdienen als ik die eerste foto zie.

Goeie film :wink:

Laten we alles wat we weten in dit topic gooien voor het geval dat deze website stuk gaat:

https://www.watch-id.com/

Dat is geen film maar een serie…ander topic…

Leuk! Kende de website niet, dankjewel!

1 like

Citizen 8110 Bullhead. Geweldige film en Brad Pitt is natuurlijk een topacteur

8 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy:

1 like

Timex in Smokey and the Bandit

1 like

Inception

De Tag Heuer Carrera calibre 5

2 likes

www.watchesinmovies.info

Ik ben fan van Dirk Pitt.
Alleen een beetje jammer dat in Sahara zijn horloge wel klopt, maar de tequila absoluut niet. Cuervo ipv Don Julio???

1 like

Ik ken de boeken helaas (nog) niet en heb dus geen idee. Vandaag was mijn eerste encounter met Dirk. Was een mooie avonturenfilm die ik niet kende.
Is dit de enige film?

image

:joy:

Martin Scorsese is een legende en de Wolf of Wallstreet is dan ook een prachtfilm. Zeker ook een aanrader om de 2 boeken over het verhaal van Jordan Belfort te lezen (in het Engels prachtig geschreven).

In de film droeg DiCaprio een gouden Tag Heuer, hoewel dit eigenlijk een Rolex moest zijn volgens het boek.

2 likes