Qua modelnaam heb jij wel de allercoolste. Een deepseahunter
Daar kan je toch minuten naar staren. Mooie wijzerplaat zeg
Ik vraag mij af of ze daar in China de moeite nemen om ze zo waterdicht te maken als op de wijzerplaat staat?
Haha thanks. Heb hem gister even flinke patina gegeven. Mocht hij toch iets te donker zijn, kan ik hem altijd water lichter maken. Maar is goed gelukt
Ja toch Night Birch:star_struck:
Laat ik het zo zeggen. Ik spring van rotsen af in temp van 38 graden het water in van 7 graden(macedonie)
Snorkel en duik twee meter.
Ik gooi letterlijk mijn chinees het diepe in in het zwembad naar 3.60m zodat de kinderen duiken kunnen oefenen
Ik kan me niet voorstellen dat elk geproduceerd horloge op waterdichtheid wordt gecontroleerd. Ik kan me wel voorstellen dat een nieuw model wel aan deze test wordt onderworpen.
In de pratkijk zijn het hele goede zwembad beaters;
De San Martin SN0109-G2, voorheen om de pols van @EricPP. San Martin stelt wederom niet teleur, mooie kleurstelling en voelt zeer solide aan
Had hem bijna overgenomen. Gaaf ding
Staat je goed, enjoy!
Ziet er goed uit!
Heb je het idee dat je bij nieuwere (lees: SN0144) San Martin modellen betere afwerking en fitment krijgt?
Dit is de SN0116 in de limoen variant, toch? Ziet er enorm goed uit. Hoeveel heb je voor dit pareltje betaald eigenlijk (met kortingen en al)?
De prijs ben ik al vergeten, weet wel dat later die iets werd verhoogd
Die komt mij wel heel bekend voor veel plezier ervan!
Interessant. Hoe heb je dat gedaan? Gewoon geverfd? Onderstaande Pagani heb ik uiteindelijk weggedaan (te dik), maar de kleuren bevielen me wel.
Koffie, en een heat gun (föhn)
Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb momenteel alleen nog een wat oudere SN0017 die kwalitatief ook heel goed voelt. Draag ik al zeker een jaartje of 2 als vakantie-beater. Deze SN0109 voelt wel een stukje verfijnder aan, maar dat ligt natuurlijk ook aan het model.