Wanneer het donker wordt…
Prachtig!! Heb het al eens eerder gezegd maar als je ooit op deze knaller raakt uitgekeken dan hou ik me graag aanbevolen voor een eventuele overname
Heb je het bandje gebrushed btw? Of zijn die tussenstukjes vanaf het begin al zo? Wat een gaaf ding.
Ik heb mijn collectie van hommages ingekrompen tot deze 2, omdat ik alleen deze 2 draag en er ook erg over te spreken ben.
Prachtig! Heb je hem van deze verkoper?
Staat al even op mijn lijstje ![]()
2 lange zoektochten waren dit. De cronos grijze wijzerplaat die moeilijk te krijgen is, en de sugess v1 2 liner hulk. Beide al een hele tijd niet meer op de markt. Maar eindelijk heb ik ze
super blij.
Nieuwe high quality hulk insert besteld die dezelfde groene kleur heeft als de hulk en dan DONE ![]()
![]()
Het klinkt bijna als een Rolex verhaal
Heb je die sub nog? Of zijn dit gewoon goede vervangers?
Hahaha nu je het zegt. Die zwarte? Al lang niet meer. 3e keer dat ik hem had gehaald, werd weer saai. Dacht 3x is scheepsrecht maar nope. Zwart is snel saai.
Beide erg mooie horloges! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Jij vondt groene Sugess tot 5 dagen terug toch niet mooi? ![]()
Ik had gezegd dat ik niet snel groen zou kiezen nee. Maar had het meer over de groene sugess datejust van jou. Plus deze sugess hulk wijzerplaten ogen vaker zwart dan groen hoor ![]()
Duidelijk, heel veel draagplezier gewenst😉