Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

7 likes

Vind je deze kleur mooier??

1 like

Mooier dan de oude ja. De oude klopt sowieso niet. Blijkt dat ik nu een cermit mk2 bezel insert heb :rofl: maar vind hem nu wel mooier ja

1 like

Wel geinig hoor, verkopen ze die echt op maat? Of moet je dat allemaal weer lekker zelf uitzoeken bij ome Ali :nerd_face:

1 like

Mee eens, mooiere kleur. Goed gedaan.

1 like

Nee de sugess is qua specs gewoon hetzelfde als de echte he… dus ja zelfde maten. Zo doe ik het al een tijdje.

Thanks :sunglasses: niks mis mee nee. Heb soms wel beetje een cermit en hulk in 1 :rofl:

11 likes

Hm verkoper zegt wel dat het gewoon de hulk bezel is. Gelukkig maar. Moet ook eerlijk zeggen verschilt echt per foto en qua lichtinval ook. Heb nu net 2 fotos gemaakt en nu oogt ie veel meer als een hulk bezel ipv een mk2 cermit bezel. Achja gewoon dragen en genieten :slight_smile:

2 likes

10 likes

De beste reissue van de 1963 chronograaf (volgens sommige kenners), de versie met Zhong Guo op de wijzerplaat. Nog geen 5 seconden afwijkingen per dag.

13 likes

Wat is naar jullie ervaring het merk dat de beste kwaliteit levert onder de hommageboeren?

En kent iemand de namen van de bedrijven die achter de merken schuilen?

Ik speel met een constructief idee in mijn hersenpan.

Kad special coming up?

1 like

Nee, goedkoper om geen eigen naam op te plakken.

Mss een referentie naar “noene design” op de rotor.

Ik begrijp:
“Ja, goedkoper om geen eigen naam op te plakken.”

1 like

San Martin komt als eerste in me op. Kwalitatief erg goed én ook begonnen als assemblage huis voor derden. Assembleren heel wat bekende microbrands op de achtergrond zoals o.a. Erebus. Ik denk niet dat ze veel onderdelen zelf produceren, maar ze weten duidelijk waar ze kwalitatieve onderdelen kunnen bekomen :+1:

1 like

8 likes

16 likes

Kan hier heel lang naar kijken. Zo iets moois voor die prijs!

23 likes

Net binnen, leuker dan ik had verwacht. Jullie enthousiasme werkte net iets te aanstekelijk. :wink:

17 likes

15 likes