Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Super, heel goede afwerking, ben ervan onder de indruk voor de prijs. Seiko VK quartz erin dus betrekkelijk dun.

1 like

Gelukkig verschillen smaken, in real life is het een mooie gravure met veel diepte.
Ik zou er ook nooit opkomen om 3 blote nimfen op een deksel te zetten maar op een of andere manier werkt het wel op een klassieke horloge case, toch voor mij. :wink:
Beter dit dan een saaie caseback.

4 likes

Voor als groen teveel word

8 likes

Heb hem nu een week, erg tevreden voor die 70 euro, loopt netjes en valt mooi.

8 likes

Voor wie nog een chrono zoekt, heb ik wel een leuke SUGESStie.

14 likes

IMG_4604
:sweat_smile:

1 like

Wat een gaaf horloge is dit zeg🤩

10 likes

Ik heb wel ooit de Pagani Design Explorer II knockoff gekocht om te kijken of ik de realdeal moest kopen.

Heb ze side-by-side vergeleken. Die PD was qua afwerking, comfort en Explorer -gevoel helemaal een match van het origineel.

12 likes

Dus je gaat de real deal nu terugbrengen of verkopen? :wink:

2 likes

Kan de Seestern ten zeerste aanraden als er nog twijfelaars zijn! Sunburst dial en de keramische bezel zijn erg mooi in 't echt.

1 like

Voor dat geld ga je de echte deal toch niet terugbrengen man. :wink:

3 likes

:joy: Hele goede reacties en de beste overigens.
Ik heb de Pagani verkocht. Vind de Explorer II een topper.
Is alleen niet 100x zo goed als de Pagani.

Fijn weekend allemaal.

3 likes

Yep, ik heb de S434 ook gehad maar week van de hand gedaan. Ik vind de saffier van deze ook mooier.

9 likes

6 likes

Hoe zit het nou eigenlijk; aliexpress heft toch VAT bij aankoop? Worden er dan nog belastingen geheven bij de Nederlandse douane?

Onder de 150eu sowieso niet, daarboven wel maar door de enorme stroom aan pakketjes uit die regionen slipt er heel veel tussen door

1 like

Boven de 150 euro komt er dus belasting op de VAT welke al ingehouden wordt door aliexpress?

Yup, ik zeg niet dat het niet krom is maar dat is wat gebeurd ja

Staat ook meestal ergens in de advertentie vermeld, dat jij verantwoordelijk bent voor eventuele additionele kosten voor invoer en belasting

1 like

Trouwens logisch. VAT is alleen de btw. De invoerbelasting staat daar los van.

:point_up: Mag de pret niet drukken

1 like

Maar heb ook al meegekregen dat er dubbel btw betaald is, via de site en via de douane. Je kunt het dan natuurlijk aanvechten maar voor vele is het de moeite niet waard