Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Hij is tof! :ok_hand:t3:

1 like

Goed gedaan, ik ben/was niet zo geslepen :+1:. Ik heb hem via WatchDives, maar is wel vanuit de Volksrepubliek verstuurd. Dus er zal iets bij WatchDives zijn blijven hangen, het is ze gegund.
De kast is inderdaad geslaagd. Het uurwerk is ook best goed.
Dit is mijn eerste Chinees, en ik denk ook de laatste. De kwaliteit valt echter niets tegen.
Veel plezier met je SM :+1:.

1 like

Nieuwe aanwinst, gekocht tijdens de 11-11 sale. Valt niet tegen! Band moet nog ff soepel worden en het gebrek aan een secondewijzer is wennen. Maar goede kwaliteit!

7 likes

Degelijk merk!

1 like

Benieuwd hoe deze er in het echt uitziet!

1 like

Ik had nochtans genoeg van de goedkope Ali horloges, maar voor 79 euro plus extra rubber band heb ik van deze toch geen spijt.
Hij is beter dan wat ik verwachtte

11 likes

Hij is binnen!

Ik ben zeer onder de indruk. Afwerking is absoluut top en het Blancpain design vind ik fantastisch mooi. Lume is ook zeer goed gedaan. Het uurwerk (ST1901) behoeft geen introductie. In mijn optiek een topper met een zeer goede dooronwikkeling van de Chinezen op het toen overgekochte Venus 175 caliber.

De originele band ruikt en voelt heel erg naar Scapino (standaard Sugess) dus die is eraf gegaan voordat ik hem op de pols heb geslingerd op een ander bandje.

Hierbij de foto’s.

22 likes

Oef, wat een schoonheid. Ik heb de een andere blancpain homage on the way, van octopus kraken. Any day now…

1 like

Oeigoerenleer
Verder wel een heel mooi horloge om te zien :ok_hand:

1 like

Ik heb zojuist de Steeldive SD1970 besteld voor €76,80.

5 likes

9 likes

Mijn 11/11 aankopen. Weer wat leuks voor weinig :wink: :raised_hands:t5:

13 likes

Hij is binnen. Ziet er goed uit. De clasp is beduidend beter dan die ik in diverse reviews zie. Er zit alleen wel een afwijking van -10 à -15 seconden per dag op.

9 likes

Ziet er goed uit je horloge. Vind het ook een mooie model kast. Omdat ik dat type kast nog nooit in mijn collectie heb gehad, toch maar eentje besteld. Tevens een nh35a uurwerk bij besteld Ik wilde altijd al een overwegend mat zwarte horloge hebben. Dus ga ik deze ook zelf samenstellen.

Als het meezit komt deze week mijn eerste Steeldive horloge binnen. De SD1940sv (bronze piloten horloge).

Ben erg benieuwd.

5 likes

Vandaag ontvangen, mijn eerste Steeldive horloge. Wilde al een tijdje een (niet al te groot formaat) bronzen piloten horloge met een grote kroon. En dit is het geworden (39mm). Had aanvankelijk een zwarte rubberen duikers band eraan vast zitten, deze meteen vervangen voor een bruine leren band.
Ben er blij mee.

16 likes

10 likes

Deze voor mijn broer besteld vorige week. 38mm, saffier en Seiko NH35A. Mooi subtiel blauw met sunburst!

15 likes

17 likes

Meegenomen naar Thailand :thailand:

5 likes

Laatste tijd toch wel geïnteresseerd geraakt in de Cartier Tank, dus de Seiko SUP880 gekocht:

Zag een aantal video’s op YouTube voorbijkomen over een Sanda tank. Kost maar €16 op Aliexpress dus toch maar even gekocht. Net binnen en hij is echt bizar mooi! Mooie blauwe wijzers en zelfs de band is super zacht en soepel:

11 likes