Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

12 likes

@Abbiflap De Tandorio is net aangekomen! De eerste indrukken zijn goed.

12 likes

Cool! De afwerking van de case lijkt net een heel klein beetje off. Dat vind ik er erg charmant aan. Versterkt het gevoel van een toolwatch die tegen een stootje kan. Benieuwd naar je ervaring als je m een tijdje hebt gedragen en of je er een klik mee kan krijgen.

1 like

Het vrouwtje heeft het al in beslag genomen. Ze bezorgt het horloge aan de Sint. Als ik braaf ben geweest weet ik wat ik volgende week krijg :innocent:

1 like

Lekker basis model, geen datum, niets maar toch (of juist daardoor) een van mijn favorieten.

15 likes

Ik vind dit zo’n heerlijk originele jaren 70 dresser! Mag dan basis zijn, ik vind het horloge echt een mooie uitstraling hebben.

1 like

Idd. Probeer telkens de kleur van de wijzerplaat te vangen maar blijft lastig. Bijna purper, diep karmijnrood, een heerlijke kleur!

Met die bovenste foto is het je aardig gelukt!

Ziet er prima uit alleen bij de merknaam moet ik telkens hieraan denken :wink:
image

7 likes

Nog steeds minder erg dan Pagani Design. :joy: Zolang ze die lelijke merknaam op horloges blijven zetten, weiger ik ze ook maar te proberen. Het vervangende logo is prima, maar goed, die gebruiken ze nog steeds te vaak icm. Berny. Heimdallr, Tactical Frog, Addiesdive, Escapement Time, Mysterious Code wil ik ook niet als merknaam op m’n pols hebben. :’)

Sugess, Cronos, San Martin, Seestern, IPOSE IX&DAO, Rimalti en Merkur heb ik dan weer geen problemen mee. Denk dat het een combi is van zowel de merknaam als hoe ze het logo ervoor hebben ontworpen.

2 likes

Dan denk ik weer aan een panini

Komt omdat ik honger heb :thinking: :thinking:

4 likes

Naar de keuken! en eet smakelijk.

Ik drink mijn laatste wijntje, morgen eindelijk een vrije dag.

8 likes

Jaa goddank staat het nergens op het ding zelf, kan maar moeilijk over die naam heenstappen.

Mijn ouders “kookten” vroeger vaak dit:

:nauseated_face:

2 likes

Ik ook niet, vooral omdat ze horloges maken die niet een exacte kopie zijn van een Zwitsers of Japans luxe merk.

Vandaag daarom deze Merkur met in-house Fanzhi M01D uurwerk weer eens om de pols.

17 likes

Heb j meteen ook de reden waarom ik de dial zonder logo heb genomen :wink:

2 likes

Vandaag weer deze

8 likes

Op t vliegveld in Guangzhou deze gepast, best leuk horloge voor t geld. Hadden ook nog versie met gestraalde kast, maar die plaat was minder mooi

4 likes

7 januari heb ik een paar uur door te brengen in Beijing op het vliegveld i.v.m. transit. Is het de moeite waard om daar te shoppen voor zover je weet?

Geen idee, in Guangzou ben je met 30min ook wel uitgekeken

1 like

Voor de overstap heb ik 2 uur dus dan ben ik toch alweer 25% van de tijd onder de pannen :wink:

1 like