Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Hahaha , hier is het bandje ook 2x de prijs van t horloge :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

6 likes

Probleem is dat ze allemaal lijken op iets anders. China zou echt een groots horlogeland worden als ze hun eigen designs met eigen smoel zouden maken. Ik draag ze nu eigenlijk alleen maar als ik denk dat er kans is op schade of als ik geen tijd heb om gelijk te zetten etc. en dus zo’n Addies quartz omdoe. En dan de Pagani GMT omdat ik a) nog geen GMT heb gevonden die echt naar m’n zin is en b) hij echt heel cool is met de roggeleren band.

1 like

Tuna hommage van Addiesdive vandaag om.

8 likes

Heb deze onderweg. Ben benieuwd🙂

8 likes

Heb deze al meer dan een half jaar in bezit. Dankzij de sweeping seconde wijzer oogt het net een automaat, maar is een quartz :smiley: een echte beater om van te genieten :muscle:t2:

Hier is de mijne op jubilee!

7 likes

8 likes

Nice! Band los aangeschaft?

1 like

Jazeker :slight_smile: unbranded chinees bandje. Ik heb de endlinks niet eens hoeven te vervormen of iets. Paste direct erop!

1 like

Cool horloge. Ook al is het niet hun eigen design.
One day you want the real deal.

5 likes

Mwah, 14400 BPH is wel een beetje semi sweeping. Ik heb automaten variërend van 18000 tot 28800 BPH en alleen de laatste komt een beetje in de buurt. Er is feitelijk maar één echte sweeping second caliber namelijk de Seiko SpringDrive.

Maar vergeleken met een gewone quartz en qua prijs kwaliteit verhouding ziet het er aardig uit.

1 like

Daar heb je sowieso gelijk in. Ik bedoelde meer als dat het geen quartz getik heeft! Ook niks mis natuurlijk :slight_smile:

1 like

11 likes

10 likes

15 likes

Is er helemaal niemand die hier een sugess GMT heeft? en waar hij van af moet? :smiley:

1 like

7 likes

Als je iemand een sub hommage wil aanraden Sugess vs Cronos vs …?

2 likes

Sowieso sugess :joy: die cronos zijn leuk. Maar zitten zoveel lelijke punten aan, die de sugess niet heeft. De sugess heeft hele strakke afwerkingen en een leuke detail, de rehaut waar hun logo op staat. En de lume kleuren die matchen met de wijzers. Cronos indexering is creme terwijl de wijzers wit zijn. Ik kan nog even doorgaan :slight_smile:

2 likes

Duidelijk :+1: ik zag dat je er zelf ook 1 bezit maar die had wat problemen met het movement?

2 likes