Nou, de eerste hiero. Geen minpunten wat mij betreft. Heeel stoer
Pt5000, platte case en rehaut, en bezel klikt heel fijn.
Nou, de eerste hiero. Geen minpunten wat mij betreft. Heeel stoer
Pt5000, platte case en rehaut, en bezel klikt heel fijn.
Leuk horloge hoor!
Dat is ie zeker !
Hoe is de band en zit er snel verstelling in de sluiting?
Bandje is qua afwerking goed gedaan. Zit zeker geen verstelling op. “Vintage” he. Ik ben best kritisch op bandjes en hoe ze zitten. Ik ervaar geen problemen met deze. Ook geen scherpe randjes etc
Ok Thanks!
Ik koos voor een Seestern om dat verschrikkelijk SM logo te vermijden.
Zat hier even aan te denken…iemand hier ervaring mee? Uurwerk PT5000 (De naam Octopus boeit me voor geen meter, dus daar hoef ik geen mening over te horen )
Deze ook gaaf…wp is overigens blauw aventurijn, niet zwart zoals het op de foto lijkt. Uurwerk Miyota 9-serie
Ik heb een proxima en ben uiterste tevreden over bouwkwaliteit en afwerking.
Ik zag deze Proxima voorbij komen, ziet er nice uit.
Miyota 9 series zijn top uurwerk.
De rode wijzer heeft geen lume, als je dat niet belangrijk vindt is het een aparte horloge om je pols.
Ha, ja over Proxima hoef je me niks te vertellen…heb er zelf vier. Deze is wel leuk idd, maar wel lastig lezen (ik heb een Meistersinger gehad en om die reden weer geflipt).
Ja ze zien er uniek uit met 1 wijzer, maar na een week ga je je eraan ergeren. Ik spreek uit ervaring
Deze laatst ook gezien op Ali. Ziet er echt tof uit! Weet alleen niet of ik die rivets mooi zou vinden.
Heb inmiddels mijn Cronos in 39mm binnen.
Buiten het feit dat ik er nu van overtuigd ben dat er een Rolex Explorer niet snel gaat komen (te saai) is de kwaliteit niet-normaal-goed-voor-het-geld!
Ik kan helemaal niks aanmerken op de afwerking. Draagcomfort is ook perfect!