Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Gisteren deze Farasute Trackmaster II binnengekregen. Farasute wordt op allerlei fora als een premium Chinees merk gezien, en ik snap nu wel waarom.

Het is een chronograaf met een automatisch uurwerk (dus niet zoals de veelgebruikte ST19 handwinder van Seagull). Verder maakt de chronograaf gebruik van een column wheel mechanisme, hetzelfde principe als Omega gebruikt. Verder oa. saffierglas, keramische bezel, schroefkroon. En alles perfect uitgelijnd, en een afwijking van -3s/dag.
Werd geleverd met een Oyster bracelet en een siliconen strap, en dat voor amper €400 incl. verzenden en inklaren…

15 likes

Baltany bubbleback met linnen dial, altijd fijn om te dragen.

10 likes

Ben benieuwd naar dit merk, enige nadeel vind ik dat ze vele modellen alleen met leren band hebben.

De onderstaande model bijvoorbeeld maak het met stalen band en je hebt topklasse horloge!

8 likes

Heel fris horloge. Zie dit model nergens meer

De Farasute heeft ook een speciale rotor in de vorm van hun logo…

En er is ook een uitvoering voor de Kuifje fans :wink:

10 likes

Ftfy :ok_hand:

4 likes

Die is tof

IXDAO Warrior :trident:

12 likes

Heel mooi, als die opgelegde indices en numerals nu eens mat zwart zouden zijn :thinking:

… Dan zou het heftig eruit zien, maar wanneer je de zwarte markering wat verfijnder zou gebruiken dan ziet het er subtieler uit

5 likes

Ideaal met ai dit soort dingen. Inderdaad vrij lomp helemaal zwart. Maar evengoed, ik wil hem wel hebben zo :sweat_smile:

1 like

5 likes

Het is natuurlijk alles behalve een origineel ontwerp maar ik wordt zo blij van deze NA

Ik heb hem een paar dagen op de stalen band gedragen en sinds vandaag eens deze suède band erop gezet

10 likes

Die was er al heel lang…

6 likes

8 likes

Wat betreft het horlogevirus… kun je besmet raken via een HF-lid? Jazeker :joy: Kijk eens wat ik hier heb @SpringDrive

8 likes

Toch wel een leukerd :green_circle:

14 likes

Haha! Heel cool man. Is een top horloge!

1 like

Zeker een hele toffe. Kwam m tegen in het blauw als ik me niet vergis. Toch maar besloten te gaan dragen?

1 like

Haha klopt, was toch iets te benieuwd. Maar denk dat ik toch een blauwe ga bestellen.

1 like