Sugess met wat kleine aanpassingen.
Is dit hem misschien?
Yep, alleen 2x zo duur als oorspronkelijk…
Korte review na 10 dagen:
Naar mijn mening in de 39mm variant is de beste homage Explorer watch nog steeds de Cronos L6041M met High Beat Miyota 90S5 Movement, na ruim 10 dagen gebruik meet ik -2 seconde afwijking; diepzwarte wijzerplaat, opgelegde indices, heldere saffierkristal glas, glidelock systeem met veiligheid sluiting zijn goed. De afwerking van de geborstelde staal is zeer goed dat resulteert in een prettige draagcomfort. Ook ik vraag me af hoe ze dit kunnen maken voor dit geld ?
5e keer om de pols in 2,5 jaar tijd denk ik?
Toch kan ik hem niet wegdoen, prijs kwaliteit is te goed ![]()
Ontzettend gaaf horloge! Ik wil hem zelf wellicht ook halen, maar ik twijfel of hij niet een beetje te groot voor mijn pols is (18cm). Hoe is jouw ervaring qua grootte van het horloge?
Kastmaten zijn een kwestie van smaak en dat verschilt per persoon. Vorig jaar vond ik kastmaten van 40 tot 44 mm nog geweldig, maar nu ervaar ik die als groot voor mijn pols van 18,5 cm. De IXDAO Warrior met een kastmaat van 37,5 mm ervaar ik als perfect: niet te groot en niet te klein.
Ik weet al wat ik ga toevoegen aan mijn verlagnlijstje ![]()
Schitterende uitvoering. Ik heb gisteren een exemplaar besteld. Kon het niet laten:face_with_peeking_eye:![]()
![]()
Echt bang for buck en in verschillende uitvoeringen ook wat betreft lume kleur en plaatsing kroon.
Deze is lekker eigenwijs als lefty en met aflopende bezel nummering
volgens mij heeft @daffie er ook één in bestelling.
Sir Yes Sir! ![]()
Ps net pas verzonden vanuit
dus gaat nog wel even duren…![]()
Kunnen straks een Phorcydes only gaan openen ![]()
![]()
![]()
Phorza! ![]()
Welke uitvoering heb jij besteld?
David heeft ook een leuke onderweg ![]()