Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

San Martin is erg goed bezig. Samen met Ixdao en Baltany zijn het mijn favorieten merken uit China.

Tip: als er iemand een SanMartin wilt bestellen.
Bij mijn instagram start heeft SKBWatches mij een coupon aangeboden die ik mag delen.

WT15 geeft je $15 korting.

Levering is gegarandeerd zonder invoerkosten. Middels hun Europese warehouse. Ook als deze uit China wordt verzonden

Voor gehele transparantie: ik krijg er niks voor terug. Bij 5 bestellingen met de coupon mag ik een horloge voor de helft uitzoeken voor een review.

2 likes

9 likes

Ik deel 100% je mening.

Als mijn San Martin die in het blauw staat wordt verkocht, ga ik een San Martin bestellen en zal je code gebruiken :wink: 5 bestellingen is volgens mij haalbaar.

1 like

Ik vind 50 procent korting niet niks.

2 likes

Ik doelde op betaling in geld, maar je hebt gelijk.
Bijna niks dan. Voor de volledige transparantie. :wink:

1 like

5 likes

12 likes

Tof ding! 36mm? En hoe is de kwaliteit?

Ik vind het wel een weekend gluipertje :sunglasses:

1 like

NA, Longlux automaat. Voor het geld een erg leuk horloge.

5 likes

Deze voor de zomer een leuke Militado ML14. Echt een fijne beater met zn 36 mm en op nato.

5 likes

200m skindiver met Beads of Rice bracelet en OTF-clasp. Zit fantastisch om de pols. Grote fan van San Martin :ok_hand:t4:

15 likes

Mijn nieuwe Middle Kingdom Bang for the Buck is onderweg!
(Duurt nog even…het is ver weg dat Middle Kingdom)

7 likes

Deze heb ik ook, wat een knaller is dit toch. Nul ratel of rammel van de band, dunne kast, perfect afgewerkt.

6 likes

Beste datejust 36mm homage in mijn ogen

Bij mij duurde het 4 dagen voor deze Longlux.

4 likes

San Martin SN0058X 36mm variant is weer leverbaar

8 likes

Vandaag de San Martin SN0133-G ontvangen van hofleverancier @Tsuyosa :wink:. Hoor hier op het forum niets dan lof over San Martin hier in het topic, en terecht.

Saffier glas met AR coating, saffier bezel en glide lock, het zit er gewoon allemaal op. Met het vertrouwde NH35 uurwerk heb ik tot nu toe alleen positieve ervaringen, dus dat gaat helemaal goed komen.

Vooral de saffier bezel geeft het geheel een erg luxe uitstraling.

Het horloge heeft een mooie blauwe kleur, die er in de zon lekker uit springt en in de schaduw iets meer bescheiden is van kleur.

Zoals gewoonlijk was het weer fijn zaken doen met Bill. Alles netjes verpakt, vlot verstuurd en het horloge gewoon in de staat zoals omschreven. En een leuk presentje in de doos👍🏻

Over 2 weken naar Tenerife en deze mag zeker mee!

16 likes

14 likes

:joy: :+1:t4: Gefeliciteerd.
Leuk om te lezen dat je erg tevreden bent met je eerste San Martin. Draag hem in goede gezondheid en geniet lekker van je vakantie met een zomerklatser om je pols :wink:

2 likes

Watchdives 37mm & Cronos 39mm met Miyota 9 Movement, allebei zeer geslaagde modellen naar mijn mening.

9 likes