Vond ik zelf ook ![]()
Incoming. Ja, niks origineels aan i know. Maar een safe optie om een 36mm een kans te geven en de kleur. Als dat een match is kunnen beide ogen naar the OG
Let niet op het matige bandje. Maar verdee goed plan ![]()
Wat zijn het toch ontzettend mooie en kwalitatief goede horloges. Misschien wel m’n favoriete Middle Kingdom merk tot nu toe.
Deze blijft mij toch trekken. Hoe ziet de dial er in het echt uit? Is het mooi vloeiend of toch wel een beetje nep met harde lijnen?
Vind zo’n zee/golf patroon altijd leuk, maar bij Seiko bijv zitten er grote verschillen tussen de platen met zo’n zee/golf patroon qua afwerking. Kan het horloge echt maken of kraken…
Onze favoriete Berny vinden we op zijn mooist als het begint schemeren en donker wordt o.w.v. de lumen die dan helemaal opkleurt
Door de fraaie foto’s van @Tijdspraak was mijn interesse gewekt voor dit model van Baltany. Duidelijk geïnspireerd op het klassieke 1601 model van de kroon. Nog wel getwijfeld tussen de NH35 en de ST2130, maar het is de NH35 geworden vanwege de betrouwbaarheid, het zorgeloos kunnen opwinden en de lagere frequentie past mooi bij het vintage karakter. Het horloge stelt niet teleur, erg mooi afgewerkt en loopt vooralsnog bijzonder accuraat.
Tof dat ik je heb kunnen inspireren! Hij staat je zeer goed. Heel veel plezier ermee !
Dat is een smedig modelletje
Niet voor mij, maar wel echt nice zo zonder die zwarte blokken, die waren lelijk.
Wel warm zo met 30+. Als iemand nog een oranje nato of tom heeft rondslingeren die hij voor een tientje wilt opsturen dan houd ik me aanbevolen. Helaas te kort dag voor de vakantie voor ome Ali.
Ik zou zeggen: bestel maar.
Lijnen zijn vloeiend en de plaat is vlak, beter dan wat ik bij Seiko gezien heb.
Heb zo’n save the ocean gehad en die komt niet in de buurt van deze, en let op, in het echt is hij nog mooier.
Ook lekkere afmetingen, niet te groot, redelijk plat, fijne band met snel verstelling en voor mij belangrijk, een no date ![]()
Enige min punt die ik kan noemen is dat de bezel makkelijk verdraaid tijdens het dragen, thats it.
Speciaal voor jouw net even wat foto’s buiten gemaakt voor een iets betere indruk.
Let niet op de vette vingers, ff vergeten eerst schoon te maken.
Laat maar horen wanneer je hem binnen hebt ![]()
Edit, nog een van de lume
Ook gewoon goed.
Hahahaha wie weet!
Je weet het in ieder geval goed te verkopen ;).
Bedankt voor de moeite om wat foto’s te maken ![]()