Deze had serieus de beste lume van al mijn horloges.
Tandorio field watch met Seiko NH35A uurwerk.
Wat draag je hier? Cool horloge! Militado?
Ach, wat krijg je nu voor 60 euro dacht ik, valt me absoluut niet tegen! Ook met de macro lens ziet het er meer dan prima uit vind ik ![]()
Het is de Militado ML24, de nato strap was wel heel snel vervangen, die was niet echt comfortabel.
Het wordt toch canvas, vandaag…
Ik ben niet zo van ton-sûr-ton, maar door de structuur van het canvas en het satijn ipv glimmende van het metaal, misstaat dit niet
Hoe ervaar je de dikte van de Watchdive?
Mooi! Welk merk is dit?
Dit is volgens mij een hommage van Watchdive aan Blancpain’s 50 Fathoms. Heel veel voor weinig ![]()
Bedankt voor de info.
Ik heb hem niet kunnen weerstaan.
Besteld. Benieuwd wanneer hij binnenkomt.
Voor een 200m waterdichte kast; normaal.
Ik heb plattere horloges, maar mijn duikers zijn vrijwel allemaal zo dik (maar dan meestal grotere diameter).
@Sieb Gefeliciteerd!! ![]()
Ziet er goed uit op je pols! Loopt ie nu weer lekker op tijd?
Yes, gelukkig wel.
Na het afregelen door BorisK loopt hij perfect, waarschijnlijk iets met transport mis gegaan.
Was iig niet gemagnetiseerd.
Nog geen spijt dat je hem weggedaan hebt? ![]()
Blij te horen dat het allemaal goed is gekomen. Wel heel gek. Ik was juist verbaasd hoe goed hij uit de doos liep. Zal idd iets van een tik met transport hebben gehad
.
Nou…ik heb wel nog met een schuin oog naar de zwarte variant gekeken na het zien van een archief foto, maar ben uiteindelijk voor iets anders gegaan. De afwerking van deze is zo goed! Ik vond met name de band heel erg lekker dragen.
Heb ik dat weer: roestende springbars in de butterfly die bij een cut to size fkm kwam.
Ernstig aparte besparing daarop.
Toch wel apart uiteindelijk