Shanghai Peace. China Made. Leukste horloge die ik in tijden heb gekocht. Cheap 'n cheerful. Even pronken bij de Alfa GT van mijn zoon.
Vandaag (voor het laatst, want in het blauw gezet) de WD1016. Ff afgestapt tijdens de woon-werk fietsrit om de mooie wolkenlucht vast te zeggen, en de WD1016 natuurlijk.
Mooie natuur foto ![]()
Hij blijft toch mooi Ed ![]()
Leuk om hem weer te zien
Het staat je goed
Is een beauty hoor dit. Vergeleken met de oudere versies hebben ze het eindelijk voor elkaar gekregen. Betere witte matchende lume kleur. Alleen de bezel insert is in het echt minder puur dan op de foto. Heb daarvoor een betere voor besteld. Als dat allemaal past, heb ik eindelijk mijn “droom” pepsi homage😁
Watchdives had mij echt verrast. Draag mijn BB54 versie vrijwel elke dag. Watchdives is voor mij toch wel de beste Chinese optie als het gaat om prijs/kwaliteit.
Als iemand nog een leuke watchdives heeft die weg mag hoor ik het graag via een PB. ![]()
Absoluut Adil, als je kijkt wat je krijgt voor dat geld…saffierglas, keramische lumed bezel, 200m WR, drilled lugs, 11mm dikte, Seiko VH31 sweeping seconds, blauwe sunburst wijzerplaat, uitstekende lume, gesigneerde schroefkroon, wat wil je dan nog meer?
Enige puntje wat mij betreft is de sluiting, daar zijn betere alternatieven voor te bedenken.
Ik kan met dit rijtje ook Proxima enorm aanbevelen. Mét een goede sluiting en voor ±150 te vinden met wat actiecodes.
Af en toe ook hier in het blauw… ![]()
Ik heb 'm helemaaaaaal niet nodig, maar kijk er tegenwoordig dagelijks naar.
Is hier volgens mij nog niet voorbijgekomen, dus allicht niemand ervaringen met deze?
Addiesdive kan je blind kopen. Prima horloges, veel waar voor je geld.
Is een mooi exemplaar trouwens.
Mooi! Welke WD is dit…?