Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

6 likes

Onlangs 2x een horloge besteld a 95,- bij watchdives.com en gekozen voor de optie duty-paid shipping a 8 dollar. Beide inmiddels geleverd en geen BTW factuur meer gezien. Geen idee hoe het kan…
Levertijd ca 10 dagen.

2 likes

Thanks, Dan ga ik de gok maar eens wagen

2 likes

Precies wat er gezegd wordt, kiezen voor de optie verzending inclusief duty paid. Of kijken war ze in het EU warehouse hebben liggen!

1 like

Eigenlijk gewoon best een tof ding ondanks het niet geheel originele ontwerp.

37mm in diameter, 10mm hoog, top hat saffierglas, gesigneerde schroefkroon, uitstekende lume, opgelegde indices, geschroefde massieve stalen band, drilled lugholes, goede milled sluiting en VH31 uurwerk……niks mis mee hoor :wink:

10 likes

Vorig jaar tijdens m’n vakantie kwam ik het orginele ontwerp tegen waar de kleur vooral mijn aandacht trok

De Watchdives tikt hem qua maten en kleur erg goed aan vind ik. De vernieuwde sluiting met gevreesde lijnen en logo vind ik geslaagd. Hoop alleen dat ze met V3 met een OTF sluiting komen.

Al koop je de alle kleuren van de WD dan nog zit je onder de service kosten van het originele ontwerp :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

10 likes

6 likes

Watchdives komt met een EXD 40mm hyperglow 3D Lume Automaat met datum

7 likes

Dat zal dan een reguliere quartz zijn vermoedelijk? Heb geen weet van een sweeping seconds quartz mét datum.

Mooi hoor!

Bij mij gaat ‘ie toch weer in het blauwe gedeelte. Heb ‘m nu voor de 2e keer en ik mis helaas de echte klik. Maar mooi is ‘tie zeker!

1 like

De Militado voelt zich prima thuis!

6 likes

Het is een Automatic, staat ook boven de datumvenster :eyes:

Ha, helemaal niet gezien. Ben benieuwd of ze 'm nog zo dun kunnen houden dan. Vind ik net zo leuk aan mijn EXD nu. I.c.m. titanium kast verdwijnt dat horloge gewoon op je pols.

Het is altijd schrikken als je nieuwe aanwinst een flinke tik te verduren krijgt. In dit geval van een stalen terrasstoel, maar wonder boven wonder lijkt er geen schade te zijn.

8 likes

Aan de lugs te zien ziet hij er waarschijnlijk dun uit, maar de caseback is ook van belang…

Volgens mij hebben ze de hyperglow 3D Lume bij de Thorn titanium al toegepast. Wat een lume kanon is dit zeg…

12 likes

Nahh genieten hoor

7 likes

6 likes

6 likes