Nieuwe Sugess Heritage 2025 gelanceerd, wat een beauty zeg
Véél beter! Prijs zal ook anders zijn, maar aan de foto kan ik zo al de verschillen zien.
Mooi. Welk uurwerk zit erin?
Ik wil niet provoceren, maar die FNGEEN is meer niveau kermisklok, en de Sugess is gewoon iets wat tegen het origineel aanschurkt qua materiaal, afwerking etc.etc.
Dus, in mijn ogen niet te vergelijken.
Is ook zo. Maar hij is echt een beginner dus de details beseft hij nog niet. Zo waren wij allemaal. Heb alleen niet het gevoel dat hij het begrijpt
Tongji, denk ik. Standaard Chinees Uurwerk. Ik heb een paar zakhorloges met dat uurwerk. Fragiel, als je het moet demonteren en weer monteren.
Is dit wel een 62MAS homage, ook al kondigt oom Ali het wel zo aan? Ik ben geen Seiko kenner, maar ik ken dat model niet met Arabische cijfers als indices. Lijkt me meer een hommage aan de generieke skindivers van de sixties (waar de GO SeaQ, waar de San Martin weer erg op lijkt, eigenlijk een homage aan is).
In isder geval spreekt mij de plaat met de even cijfers veel meer aan dan de atreepjes van de eerste 2 foto’s.
Precies! Wolbrook wordt er tegenwoordig vaak van beschuldigd een SeaQ homage te zijn, maar (het oorspronkelijke) Wolbrook bracht dit soort horloges met zo’n plaat al vanaf 1960 uit, terwijl de SeaQ volgens GO gebaseerd zou zijn op een in zeer kleine oplage uit 1969 voor een Oost-Duitse militaire eenheid.