Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Ziet er gaaf uit!

Maar om mijn bloed echt sneller laten stromen, zou ik deze graag in een elegante 36mm kast, met die mooie GS-look 5-link bracelet én on-the-fly adjustment willen zien…:smirk:

1 like

Ben ook benieuwd…

Lopende band daar, vraag & aanbod zit wel goed

Vindt persoonlijk zonder naam alleen logo wel beter.
İxdao heeft het ook

Er staat Natural stone

2 likes

Zelf vind ik 36 te klein voor mijn pols maar kastmaten zijn persoonlijk vind ik.
GS look, 5 link bracelet, en vooral OTF adjustment ben ik volkomen met je eens.

1 like

Ben er benieuwd!

GS stijl

6 likes

Ik ben dus ook aan het rondkijken voor een GS hommage. Zag hier vanochtend in het blauw een hele mooie Rimalti Birch RM001 voorbijkomen. Heb jij toevallig ervaring met dit merk? Op de foto’s zag het er heel netjes uit. Jammer genoeg iets te lang getwijfeld, en hij was al verkocht

Sterk duo.

Twijfel alleen wel of de pepsi lang blijft :thinking: als iemand interesse heeft dan stuur mij gerust een bericht.

3 likes

Rimalti ken ik niet.
İk zou je de Cronos white birch adviseren :point_down:t4:

11 likes

Ja, die ziet er ook fantastisch uit. Zit ook in de prijsklasse waar ik naar op zoek ben. Hartstikke bedankt voor de info👍🏻

1 like

Wat een mooie kleur!

1 like

Ik heb er zojuist een in het blauw gezet.
Mocht je er nog een zoeken.

1 like

Een hele mooie blauw!

4 likes

Militado’s had ik al gezien, maar Englemaan kopieert inderdaad kennelijk de volledige Sinn-katalogus :rage:, https://www.reddit.com/r/Englemaan/
inclusief de U50, https://www.reddit.com/r/ChineseWatches/comments/1nkzbzs/englemaan_ref_386ab_cases_early_look/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xcss&utm_term=1&utm_content=share_button
Om te huilen, dit jatwerk.

37mm dan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee, maar serieus; ik mis soms wel eens de keuze tussen meerdere maten bij de hommages.

1 like

Nou mijn Cronos van 37mm is :white_check_mark: :wink:

Ze zouden meer verkopen als ze standaard 36,37,38,39 hanteren

1 like

Zo snel kan het gaan😁 Bedankt voor de fijne transactie @dragon . Ik ben er mee in m’n nopjes

16 likes

Top, veel plezier ermee!
En bedankt voor de gezellige praat bij de verkoop👍
Ik ga weer op pad voor de vervanger😬

1 like