Die is 36mm toch
Haha kek ding wel. Waarom ze die dial met tekst overladen snap ik niet, en dan ook nog ‘‘Self-Winding’’ lenen van de OG Tudors.
@Bourne tja dit is op basis van de echte gewoon overgenomen. vind dit altijd veel mooier dan alleen een logo met 1 stukje tekst aan de onderkant. zoals watchdives dat dus altijd heeft… maar het zo ‘‘goedkoop’’
Ja klopt, past perfect bij mijn luciferpols.
Moet mezelf inhouden, nog 8 dagen . Hoop dat bij de nieuwe weer een bruine komt. Waarom doe je hem al weer weg als ik vragen mag.
Heb een poosje moeten wachten en dan komen er toch weet andere op het pad.
Ken het wel, maargoed als er over 8 dagen niks leuks tussen de nieuwe zit zal ik me zeker opnieuw melden bij je . Maargoed denk dat er wel genoeg animo voor zal zijn.
Er is al animo de nieuwe krijgt niet meer de submariner tekst en dat vond ik juist wel leuk.
Geen probleem natuurlijk, een snelle verkoop is altijd top. Ja ben benieuwd ik geef niet veel om die tekst dus dat is voor mij geen probleem.
Afgezien van de toch wat idiote naam “Addieskin” (premium submerk van Addiesdive) toch een leuke nieuwe aanwinst, dankzij de groene dial met craquelé effect en de high-beat Miyota 9015 als uurwerk.
En eenmaal om de pols valt die naam nauwelijks op…
Mooi!
Die wijzerplaat springt er lekker uit👍🏻
Ai ai die naam… Maar voor onder de 250… Niet verkeerd!