Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Het valt mij op dat bij de hogere segment dan bedoel ik geen Pagani design maar Watchdives, San Martin, İxdao, Thorn, Cronos, OK, Sugess de gouden klokkie varianten heel weinig of helemaal niet worden aangeboden :face_with_raised_eyebrow:

De Watchdives gold met green was al gelijk uitverkocht

2 likes

Vind ik eerlijk gezegd niet zo’n ramp. Helemaal geen probleem met hommage horloges, maar een gouden horloge hoort gewoon van goud te zijn naar mijn mening

2 likes

Wat bedoel je daarmee ? Qua kleur of materiaal ?

Qua materiaal. Vind een goudkleurig horloge van metaal toch een beetje nep.

Klopt. Dat niet alleen, na langere tijd vervaagd het zelfs gezien het plated is. Ja en de kleur komt niet mooi overeen uiteraard.

1 like

Ik begrijp je standpunt maar met de huidige goudprijs ontkom je niet aan metaal met coating. Natuurlijk gaat het vervagen met tijd maar laten we niet vergeten het is een gebruiksvoorwerp.

1 like

Das een feit, en het zal er in de toekomst zeker niet goedkoper op gaan worden. Daarom hou ik het maar bij de Watchdives WD0013 en zn consorten :grin:. Hij is trouwens in goede staat aangekomen :+1:t2:

1 like

En niemand zal ooit een Watchdives van goud kopen natuurlijk.
Voor zulk geld koop je een Zwitser of een Duitser.

Goed om te horen :+1:t4:

Weet ik zo net nog niet eigenlijk. Je betaald naast de waarde van het goud nog steeds een flink bedrag extra voor het horloge bij de duurdere merken. Als Watchdives nu met een mooi gouden horloge zou komen en er naast de waarde van het goud er een paar honderd euro op gooit kan het toch interessant zijn

Premier Series wijzerplaat: exclusieve Japanse Musou Black™-verf, die 99,4% van het licht kan absorberen.

8 likes

5 likes

14 likes

17 likes

Mooier dan ik had verwacht. Tuurlijk geen origineel, maar loopt goed op tijd, lijkt een lekkere gangreserve te hebben. En de datum is voor het eerst goed uitgelijnd :smiley:

In de clasp zit een construct om snel in te korten lijkt het, maar daar ben ik vooralsnog even te dom voor, zoek ik nog op

11 likes

9 likes

De tuin wacht op je :wink:

3 likes

12 likes

Nog altijd plezier van dit voor amper 10 euro!
Chronos Time !

9 likes

Haal je tegenwoordig nog net een bak koffie voor bij de Starbucks

1 like