Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

5 likes

Heb jij premium ofzo dat jij wel fotos kunt delen? :rofl:

1 like

Nee hoor, via dit

9 likes

Enige tijd terug ontvangen. Voor die +/- 100 euro best oke.
Geloof niet dat ik, buiten deze, nog een zou aanschaffen. Voor het proberen en testen prima.

8 likes

9 likes

5 likes

16 likes

Jungle :camera_flash:

14 likes

In mijn zoektocht naar een compacte maar betaalbare duiker kwam ik bij deze NA terecht.

Hij valt inderdaad wat kleiner dan mijn Amphibia, dat was ook het doel. Of hij ook beter bevalt…mja, nog niet helemaal duidelijk.

10 likes

Mijn royal oak vandaag :slight_smile:

6 likes

Eergisteren deze binnengekregen na de verkoop van een datejust inspired model van Pagani. Ben toch meer van de robuuste horloges.

Wederom zeer gecharmeerd van de afwerking, hoe het loopt en de band ook moet ik zeggen.

Gaat over een paar weken mee op vakantie naar Italië om de waterdichtheid en durability te testen😂

6 likes

10 likes

Heb de “normale”!
Fijne daily hoor, kan wel wat hebben, ook italiaans chloorwater gaat prima:)

4 likes

Tussen de wildgroei van verschillende 62Mas geïnspireerde horloges sprong seestern eruit met de juiste proporties op 38mm. Ik kocht deze nog vóór de limited edition versie van het Japanse inspiratiebron. Helaas door gebrek aan connecties de boot gemist.

Benieuwd of er nog forumbezoekers zijn met Tiger-concept horloges? Ben tijdje weggeweest van deze forum en vond het altijd leuk om de verschillende varianten te zien die mensen zelf samenstelden.

7 likes

Ook mooi💪

Hier mijn Seestern

13 likes

7 likes

11 likes

10 likes