Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Crosspost

10 likes

Is dit een hommage of een eigen model?

Blancpain Air Command

3 likes

8 likes

Militado ml08, ik sta echt te kijken van de kwaliteit, ook van de band. Voelt heel zwaar en solide aan. Ik vind ‘m wel wat groot voor mijn pols van ~16-16,5 cm. omtrek. Maar mss is dat wennen (ik draag verder vooral een prx van 35mm).

11 likes

Ik heb al veel goede dingen over dit merk gehoord. Ben benieuwd of je went aan het formaat.
Ziet er goed uit, in ieder geval.

Blokcitaat

1 like

Mijn goedkoopste horloge op fijn rubber.
Is plotseling een sportief dingetje geworden…

11 likes

Weten jullie toevallig of er ook leuke damesmodellen zijn?

Probeer m’n vriendin stiekem aan te steken…

Sea-gull heeft wel paar damesmodellen.

6 likes

Van die het merk Sanda, dat zijn van die tankhorloges, bestaan zelfs his en hers setjes die je kunt kopen. Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer.

Met dank aan @SpringDrive

15 likes

11 likes

Ik schrok even toen hij vanmiddag, de 2e dag dat ik hem draag, opeens stilstond. Tot ik me opeens realiseerde dat het geen automaat is, maar een handopwinder… ik hem gisteren alleen de gebruikelijke ‘aanvangswinding’ van 15 slagen gegeven die ik een automaat altijd geef. Dan heeft hij, een etmaal later, geen gekke gangreserve!

2 likes

8 likes

SH watches wordt gemaakt door Cronos
Met zijn 38 mm case size, vintage look, sapphire glas en met de nieuwste uurwerk PT5004 is het een zeer goed gelukte horloge. Aanrader !

12 likes

Overgenomen van @Logixa
Absoluut geen fan van 36mm, maar deze 37mm bevalt me prima! Grappig dat 1mm verschil kan maken :wink:

10 likes

Jeetje die specht en sohne horloges zijn wel mooi zeg. Echt leuke horloges zie ik hier😍

Zippo :rofl:

1 like

Ik merk dat de vorm van de case en lugs vaak meer effect heeft dan 1 MM of zelfs 2mm verschil.