Zag het ook. Maar dit is dus een v1 2.0.
De 1861 v2 dus eigenlijk.
Ik vind de wijzers niet zo lekker matchen.
De 1862 v2 zou volgens de site ook weer op voorraad komen, daar zit ik eigenlijk op te wachten.
Zag het ook. Maar dit is dus een v1 2.0.
De 1861 v2 dus eigenlijk.
Ik vind de wijzers niet zo lekker matchen.
De 1862 v2 zou volgens de site ook weer op voorraad komen, daar zit ik eigenlijk op te wachten.
Grappig, vroeg me net af wanneer die met het nieuwe logo kwam. Wijzers zijn het ook niet voor mij. Wachten op V2 dan maar.
Ik heb V2. Dat is de versie met een iets dunnere kast. Echt een top duo samen met de BB54 van Watchdives.
Doe mij die maar!
Goeie combo zo
Ook maar even hier posten aangezien hier denk ik de meeste geïnteresseerden zitten
Haha dan mis je letterlijk alleen deze nog. Leuke horloges ja als je niet een dunne pols hebt heb al eerder een keer de normale zwarte en groene variant gehad. Voor het geld blijft ie zeker leuk
1 van de betere pagani duikers/modellen
NA: een Addiesdive AD2066, kon die groene wijzerplaat niet weerstaan. Mooi klokje, zeker in het zonnetje! En dat voor een luttele 50 piek na kortingen… high heat quartz zit er in
En hoe is je eerste indruk?
Eigenlijk heel goed.
Op mijn 16,5 pols helemaal prima qua maat en hij ziet er heel leuk uit. Op de foto’s oogt hij iets groter maar dat ligt echt aan de hoek.
Kwalitatief nog niet veel over te zeggen natuurlijk maar visueel oogt het allemaal heel degelijk.
Dat ze het kunnen voor die prijs hè
Op de stalen band gaat helaas niet worden, door de vlindersluiting is het hit or miss en voor mij dus of te groot of te strak. De links zijn vrij groot en voor mij dus geen juiste pasvorm.
Staat wel leuk op staal ( op de foto is de band heel strak om mijn pols )
Ook hier is de NA binnen!
Eerste indruk is goed. Voelt iets zwaarder dan verwacht en dat bedoel ik niet slecht.
Sluiting van de band kan er ook mee door.
Om de pols op staal:
En op de grijze suède:
De mijne op “leder” is een lichtgewicht
Het horloge zelf weegt weinig.
Het gewicht zit hem voornamelijk in de stalen band. Op suède is het inderdaad een veertje .
Wat ik heb begrepen komt er geen v2 meer.
Er komt een WD1863, met hoogstwaarschijnlijk een meer vintage hommage, en een WD1860, case gelijk aan de v2, “bubble Sapphire”. Waarschijnlijk rond de 99USD.
Wat ik begrijp komt die eind van het jaar.