Mee eens heel verleidelijk, GMT + Titanium !
Aiii zo oogt hij wel heel gaaf ja…
Ik kon het niet laten . Met de EASTER code kom je op omgerekend €204 (met de extra rubberen band erbij t.w.v. 15 dollar) en gratis verzending en geen extra kosten voor klanten uit Europa.
Heel erg benieuwd
Zo kijk eens aan, ben heel benieuwd naar je NA topic
Voor 200 euro een GMT Titanium horloge met Seiko NH34 uurwerk met Saffier glas ga je nergens vinden.
Nee idd en vergeet de sterke lume niet . Voordeel nu is ook dat de euro gunstig staat ten opzichte van de dollar, dus dat is ook lekker
Iemand deze al besteld? Jody was enthousiast en vind hem zelf ook wel fraai. Ook geen 1:1 kopie geloof ik.
Niet besteld. Wel gezien bij Jody. Mooi horloge.
Nou, geen 1-1 kopie misschien, maar wel echt héul goed gekeken naar de Omega Constellations uit de jaren 50-60: pie pan wp, de uurmarkers, de wijzers, de dog legs, de tien-kantige kroon, zelfs de Constellation ster…
Nieuwe versie van de Seestern S434 is aangekomen. Tof!
Mooi blauw, toffe kast, wijzers en tijdsmarkeringen zijn leuk gedaan.
Wou een zorgeloze toffe zomer-beater. Goed in geslaagd denk ik.
Nieuw: Red Star 1970 Retro Chronograaf Seagull ST19 gelanceerd in Europa voor € 325 (ex verzending)
Horloge is gebaseerd op het ontwerp van Montres Codhor uit Sarcelles, Frankrijk. Deze kleine horlogefabrikant introduceerde deze chronograaf in 1970 en wordt beschouwd als een van de hoogtepunten van het design uit de jaren 70!
Uurwerk: Kaliber Seagull ST19
Horlogekast: roestvrij staal geborsteld/gepolijst
Wijzerplaat: brons
Diameter : 41 mm (met kroon 44 mm)
Hoogte : 14 mm
Bandbreedte: 18 mm
Voldoende breedte: 45 mm
Heel bijzonder.
NA: de WD1969 Pro.
Had deze al een tijdje in mijn winkelmandje zitten en vorig weekend toch de knoop maar doorgehakt. Binnen 3 werkdagen in huis
Eerste indruk is goed, alleen is de bezel nét niet helemaal recht. Misschien kan ik dat nog rechtzetten door het horloge even warm te föhnen en de bezel een beetje proberen te draaien?