horloges verzamelen

Tsja dat zal wel een hobbel geweest zijn om uit de kast te komen, ik weet er alles van :wink:

Nu nog de vervolg stap en ons deelgenoot maken wat je precies voor horloges verzameld, laat ons alstjeblieft niet in spanning zitten.

Kom op Ronald, het moeilijkste heb je gehad nu nog dat ene kleine stapje.
Gewoon bij jezelf denken, ik kan het, ik durf het, ik ben niet de enige.

In ieder geval ook namens mij van harte welkom!

mvg, Frans

Kom op Ronald, je kan het… go… go!

Ik spaar horloges. Is veel leuker dan verzamelen.:+

Ik vind dit een van de beste posts van dit jaar! Om in zo weinig woorden te vatten wat we allemaal al jaren proberen duidelijk te maken! (tu)

Jammer van die paar flauwe reacties.

Vond de eerste post een beetje flauw, de rest eigenlijk best wel leuk!:smiley:
Maar zoals jij het bekijkt,zit ook wat in,misschien bewust geplaatst?

Heeft trouwens nog steeds geen reactie geplaatst, geschrokken?

gr Ron

Denk eerlijk gezegd dat het een kind was die nu niet meer durft (ook mijn schuld) en dat is toch wel erg jammer eigenlijk, als zijn gebruikersnaam zijn leeftijd verraad dan hadden we hier een lid van 7! en ook nog een verzamelaar en ik zit nu al te denken aan horloges die ik heb en wel vanaf wil maar het verkoopgedeelte van het forum niet echt waardig zijn (wat zou ik hier dan voor moeten vragen…)

Maar voor een serieus beginnend verzamelaar van 7 stuur ik gratis wel wat op om zijn collectie te laten groeien en dan zijn de verzendkosten voor mij!

Als het inderdaad een kind is dan is het wel handig dat zijn ouders/verzorgers hem begeleiden op zijn internet avonturen (zo heb ik het in iedergeval wel altijd gedaan, maar die van mij is inmiddels 17 dus ik wil niet eens meer weten wat die allemaal op het internet uitvreet zolang er maar niets illegaals gebeurd:D)

Ben wel nieuwsgierig geworden of die 2002 soms z’n geboorte datum is.
In dat geval vind ik het wel sneu als hij geschrokken is, wat ik me wel kan voorstellen.
Zal een nieuwe topic plaatsen en vragen of hij zich opnieuw wil aanmelden?

gr Ron

je hoeft geen foto te posten hoor

Zal ik morgen wel doen denk ik, hij ligt natuurlijk al laaaang in bed:D

gr Ron

HAHAHAHA, als ie niet van 2002 is, vind ik het een droge zet.:smiley:

ga gratis bellen

http://belvoornop.nl/

Hite Schreef:

je hoeft geen foto te posten hoor

Inderdaad, ik heb ook geen plekje om eigen foto’s te posten. Ik link lekker door naar plaatjes die ik vind op Google. Iets minder persoonlijk, maar het is duidelijk genoeg om welke horloges het gaat.

En het maakt voor mij ook niet uit als je Hema horloge hebt of leuk vind. Ik ben dan wel benieuwd om wat voor modellen het gaat. Zeg maar, hoe ze eruit zien. Met een leren bandje, vierkante kast, of juist ronde kast, digitaal, etc.

needfull Schreef:

Denk eerlijk gezegd dat het een kind was die nu
niet meer durft (ook mijn schuld) en dat is toch
wel erg jammer eigenlijk, als zijn gebruikersnaam
zijn leeftijd verraad dan hadden we hier een lid
van 7! en ook nog een verzamelaar en ik zit nu al
te denken aan horloges die ik heb en wel vanaf wil
maar het verkoopgedeelte van het forum niet echt
waardig zijn (wat zou ik hier dan voor moeten
vragen…)

Maar voor een serieus beginnend verzamelaar van 7
stuur ik gratis wel wat op om zijn collectie te
laten groeien en dan zijn de verzendkosten voor
mij!

Als het inderdaad een kind is dan is het wel
handig dat zijn ouders/verzorgers hem begeleiden
op zijn internet avonturen (zo heb ik het in
iedergeval wel altijd gedaan, maar die van mij is
inmiddels 17 dus ik wil niet eens meer weten wat
die allemaal op het internet uitvreet zolang er
maar niets illegaals gebeurd:D)

Zou wel gaaf zijn, om een lid van 7 erbij te hebben. Maar een beetje begeleiding van ouders zou idd niet misstaan.

Maar 7 jaar… ik kan bijna niet voorstellen dat ie al zit te chatten enzo. Ik speelde op die leeftijd nog met Transformers enzo. Computers… die waren zo groot als een koelkast…:stuck_out_tongue:

Tot op heden nog geen post/reactie van onze mystery-writer, ook niet op Ron’s roep.

Wie dan?

een verzamelaaar

ik vond het wel een leuk linkje. net zo onzinnig als deze hele post. Dit leidt tot niets.