Wat een beleving!! Bedankt voor het delen!!
Ik dacht nog dat AS een zoveelste kickstarter project was met een seagull uurwerk. Althans zo zagen de horloges uit.
Nu weet ik beter.
Wat een beleving!! Bedankt voor het delen!!
Ik dacht nog dat AS een zoveelste kickstarter project was met een seagull uurwerk. Althans zo zagen de horloges uit.
Nu weet ik beter.
Ouch haha! Dat kan je maar beter niet te hard zeggen
Miyota…
Tof verslag!!
Leuk verslag!
AS maken toch ook wel hoogstandjes, het is niet helemaal mijn smaak. Vermoed dat jij er ook niet snel mee zou lopen, maar natuurlijk altijd leuk om een dergelijk merk van dichtbij te mogen bekijken.
Bedankt voor het delen.
Bedankt, leuk verslag en mooie foto’s! Mijn eerste automaat was een Fossil skeleton horloge. Ik denk dat het zien van het uurwerk in werking toen horloges echt weer interessant heeft gemaakt voor me. Cool om te zien hoe zij ermee bezig zijn!
Maar hoogstaand is het wel!
Haha zeker!
Topdraad! Dank je wel. Dit maakt HF tot een waar genot!!
De volgende keer er nog een dagje (of twee, drie) aanhangen en dan het Omega en het Swatch museum bezoeken, een paar uur rondneuzen in de winkel van Maurizio Zannol
https://www.google.com/maps/uv?hl=de&pb=!1s0x478e1eb33827616f%3A0xe469578d70247df5!3m1!7e115!4shttps%3A%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipMMSyQLPuqfdFhguP5lQTVc3XrzEeXh1NKyalJU%3Dw239-h160-k-no!5smaurizio%20zannol%20-%20Google-Suche!15sCAQ&imagekey=!1e10!2sAF1QipMMSyQLPuqfdFhguP5lQTVc3XrzEeXh1NKyalJU&sa=X&ved=2ahUKEwiAsK_AqaDlAhVD_aQKHR_oBkoQoiowE3oECA4QBg
een paar wijnboeren aan het meer bezoeken en met de funiculaire naar Magglingen of Evilard gaan om het fantastische uitzicht op de bergen te genieten.
Dank en likewise!
Altijd een reden om terug te gaan…!
Mooie ervaring, bedankt voor het delen van je reisverslag
Zeker en vast!
Interessant verhaal, bedankt voor het delen!
Een erg mooi verhaal met hele mooie foto’s van hele mooie horloges.
Fijne trip & goede story!
Leuk om te lezen en de foto’s te zien van je bezoek aan Armin Strom Brick!
Zo zien we eens hoe het eraan toegaat op een kleine manufactuur
…het leuk vonden ?
Superleuk !! Geweldig, die resonance !
Echt top of the foodchain dit.
Dank voor het verslag.