horlogista

Rob, hartelijk dank. Kan het beamen dat het prettig zaken doen was. Vlot contact, snel betaald. Heel fijn dat je de moeite nam om hem persoonlijk te brengen!

Overigens ook heel leuk om iemand van het forum I.R.L. te zien👍🏻

1 like

Deze plaats ik even hier. Vlotte afhandeling, prettige communicatie. Veel plezier ermee @captainslow :+1:t2:

Voortzetting van de discussie HF foto challenge #18 klussen en sleutelen:

@horlogista een man van zijn woord,
Nogmaals bedankt voor de snelle afhandeling.

1 like

Staib mesh verkocht aan Ronald (@horlogista). Fijne communicatie, acceptabel bod en snelle afhandeling!

1 like

Prachtig horloge (Longines Hydroconquest Chrono) van @horlogista gekocht.

Fijne, eerlijke communicatie, horloge als omschreven en heel blij! :grinning:

1 like

Ruildeal gedaan met @horlogista

Horloge was in absolute nieuwstaat, pakket was bombproof ingepakt en dik in orde!

aanrader voor mij

1 like

Onlangs een horloge aan @horlogista verkocht. Zeer prettig contact en snelle afhandeling. Bedankt Ronald en veel plezier met het horloge!

1 like

Vandaag een mooi duik horloge ontvangen van @horlogista. Super snel verzonden, en heldere/fijne communicatie! Dank daarvoor, en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Mvg. Elmar :anchor::watch::anchor:

1 like

Mijn gigandet verkocht aan @horlogista.
Leuk contact gehad en direct een reëel bod.

Edwin

1 like

Prettig contact gehad met @horlogista en prima fair deal kunnen maken. Gewoon zoals het heurt hier op HF

1 like

Vandaag een Steinhart opgehaald bij Horlogista. Coronaproof en vlotte afhandeling. Zeer tevreden.

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/horlogista/335264

Beoordeling van MaxdeFax, hij heeft echter een nieuw topic aangemaakt, dus ik plaats hem eventjes hier.

Beoordeling van Rolexander, ook maar even hier geplaatst.

Vandaag een leuke deal gedaan met een horloge van @horlogista Ronald. Was allemaal perfect in orde en helemaal zoals beschreven. Hij heeft het zelfs gebracht naar mij toe, topservice :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Bijzonder mooi Horloge opgehaald bij @horlogista Ronald. Top kerel, horloge was precies zoals
ik het had verwacht, nog even gekletst over… natuurlijk horloges, en na een kop koffie weer
huiswaarts met mn nieuwe aanwinst, bedankt Ronald wellicht tot een volgende keer :grinning: :+1:

1 like

Onlangs een mooie MM300 Proxima met PT5000 uurwerk verkocht aan @horlogista aka Ronald.

Prettige communicatie en snelle betaling.
Absoluut aan te bevelen :ok_hand:t2:

1 like

Horloge gekocht van Ronald.

Vlotte communicatie en verzending. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @horlogista, snel en vlotte deal. Daar houden we van.

Zeker aan te bevelen :+1:t2:

1 like

Gisteren een horloge van @horlogista binnen gekregen.
Zeer fijn contact, keurige verzending en verpakking en on top, de band perfect op maat gezet.
Klasse👍

1 like

Deze ook hier even aan gehangen:

1 like