Houston, we have an NA!

Volgensmij, heb ik nooit eerder een “echt” NA topic gemaakt voor een horloge. Meestal kocht ik impulsief een horloge wat me aansprak, droeg het een tijd en vervolgens raakte ik de klik kwijt en vertrok het weer binnen het forum.

Ik werk zelf in de militaire luchtvaart en dit heeft mij, samen met de ruimte vaart, altijd enorm geboeid. Het verhaal van deze Seiko 5, en de fameuze NASA Chief Flight Director: Gene Kranz, kende ik pas nadat ik het op Fratello las. Ik vond het erg boeiend en het horloge zag er op de foto’s erg leuk uit.

Maar toch heb ik gewacht met direct op de bestelknop te drukken. Even gekeken en aangevoeld of het horloge bleef knagen, en dat deed het. Dus na veel wikken en wegen, keer op keer reviews lezen, review filmpjes kijken en foto’s op het web, ben ik toch overstag gegaan!

Vandaag kwam dan eindelijk, na 4 dagen vast in een pakket kluis van PostNL te hebben gelegen, mijn Seiko SRPL93 “Gene Kranz” binnen!

Eerste indrukken zijn goed, het is een mooi formaat, leuke band en de wijzerplaat is echt super. Heel mooi zwart, mooie opgelegde indices en logo’s. Vooral het oude 5 schildje, heeft echt z’n charme:

De lume, is zoals zovelen van Seiko, erg goed!

Kort verhaal, maar wilde deze toch met jullie delen. Ik hoop dat deze een lang leven beschonken is in m’n kleine collectie.

Dank voor het lezen!

116 likes

Mooi met die zilveren bezel. Veel plezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Seiko veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Ook mooi :ok_hand:

1 like

mooie aanwinst weer, geniet er van :+1:t2:

1 like

Gave Seiko! Veel draagplezier gewenst.

1 like

Tof Alex :ok_hand:

Maar nu niet ook meteen op zoek gaan naar een oplossing voor een square peg in a round hole :wink:

2 likes

Veel plezier met deze mooie bijzondere Seiko!

1 like

Een leukerd!
Geniet ervan!

1 like

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Seiko5 :partying_face:

1 like

Heel gaaf gefeliciteerd. Ik zat zelf naar wit te kijken, maar jou zwarte ziet er toch wel heel mooi uit.

1 like

Mooie NA! Gefeliciteerd!
Deze heb je ook met zilveren dial toch?

1 like

Wit dus :wink:

1 like

Nice one sir!

1 like

Nee zilver, excuus.

2 likes

Prachtig, geniet ervan. :ok_hand:

1 like