Prachtige nieuwe aanwinst, heel veel plezier ermee!!![]()
Gaaf horloge! Heel veel plezier ermee.
Gaaf ding
Geniet ervan ![]()
Heel mooi!!
Gefeliciteerd met je aankoop geniet ervan en mooi horloge
Gefeliciteerd en vele uren plezier. Ben benieuwd of het langere aankoopproces ook zal leiden tot een langere tijd onderdeel zijn van de collectie ![]()
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst
Mooi ding zeg. Veel plezier ermee!
Zekers.
Gaaf horloge! Geniet ervan ![]()
Ik blijf hem cool vinden wanneer ik hem langs zie komen. Gefeliciteerd en veel plezier ervan!
Gefeliciteerd met deze mooie NA!
En nu staat ie weer te koop ![]()
![]()
Tja, wat zal ik zeggen…
Als SRPL91K1 eigenaar: dit is èèn van de mooiste reissues in jaren.
Maar als de klik er niet is, dan moet je 'm inderdaad doorschuiven. For the greater good ![]()
Hear hear!
Zo werken die dingen, en het is altijd leuk als dingen binnen het forum blijven leven.
Zo herkenbaar. Je kan jezelf er helemaal in verliezen hè. Ik vind dat de mooiste tijd eigenlijk van het horloge. Er zijn belangrijkere beslissingen in het leven die we sneller maken (althans zo gaat het bij mij regelmatig).
Ik vind het trouwens een erg gaaf design. Mooi gebalanceerd, de band past ook erg goed erbij en de wijzerplaat lijkt inderdaad super strak.
Geniet van je wittebroodsweken! ![]()
Wacht even, ik zie nu dat het een ouder topic is (zo oud ook weer niet) en dat hij alweer te koop staat op de horloge markt
mooi.
Geniet wel de voorkeur, want de mensen hier op het forum zijn over het algemeen met het meeste fatsoen in de onderhandelingen.
Gefeliciteerd !