nee is niet van mij maar zag hem op eBay
Algemeen Dagblad
Kan ook nog
Blancpain is ook ooit weer opnieuw opgestart door de heer Biver begin jaren 80. Maar Dan high end en met focus op de āheritageā. Uiteindelijk nog steeds een marketing truc
Bovenstaand de eerste en tweede reactie in dit topic.
We zijn inmiddels aan nummer 184! Die Kasper heeft een briljant topic opgestart dat de tongen losmaakt. En het gaat over Invicta!
Same here, ik heb er ook maar een. Verder echt wel het e.e.a. maar dat gehakketak op dit merk vind ik toch wel wat overspannen.
Beetje leven in de brouwerij is altijd goed
Klopt. Maar voltooid deelwoord van spend en build is spent en built. Maar ik moet voorzichtig zijn. Voor je het weet gaat een concurrerende taalnazi tikfouten van me zoeken
. Ennnn we gaan naar de 200 reacties in een Invicta-topic. Hurrah!
Begrijp ik nu goed dat jij in de VS wanhopig naar een Invicta op zoek bent geweest?
Nope. U blijkt geen helderziende.
Tja⦠over de oude Invicta kan ik niets zeggen. De huidige vind ik verschrikkelijk opzichtige pauperklokken⦠met van voor prijzen die belachelijk zijn. Dat is mijn mening⦠daar moet u het mee doen.
Wat vind jij van de paar Vintage klollen die ik heb gedeeld?
Overigens. Ben ik de enige met Vintage Invicta horloges of hebben meer mensen ze hier? Zou graag willen weten wat men zoal heeft.
Met bijna geen enkel Invicta model heb ik iets.
Het meeste is naar mijn mening veel te lomp en opzichtig.
Wel was mijn eerste automaatje een 8926 en deze draag ik nog steeds met grote regelmaat.
Voor nog geen ⬠100,= een degelijke beater die heerlijk draagt.
En ja die zou ik iedereen aanraden.
Vandaag dan ook maar om de pols !
Wat is er met de bezel gebeurd?
Goeie vraag, wilde hem net ook stellen.
Die heb ik gebleekt en gebrushed.
Hoe doe je dat?
Ziet er namelijk wel gaaf uit. Misschien dat ik nog 1 koop specifiek voor dat doel.
Pb ik je even.
Thx!
Een Pro Diver was mijn eerste horloge en ik draag hem nog steeds vaak zat, blijf het gewoon een heerlijk dingetje vinden. Had er 90 euro voor betaald en met wat je daarvoor terug krijgt, denk ik dat niemand kan ontkennen dat het gewoon ontzettend goeie prijs/kwaliteit verhouding is. Het is trouwens ook het horloge geweest dat mij besmet heeft met de hobby door de open caseback met zn seikoātje erin!
Hoe dan ook gaat ie echt nooit weg