Hulp cadeau speedmaster liefhebber

Wow, dank voor alle antwoorden en tips! Ik ga het bekijken, zitten mooie suggesties tussen.

Zoek niet verder …

:wink:

12 likes

De poster met alle bijzondere modellen ??

Misschien niet zo’n heel leuk geintje bij een vrouwelijke topicstarter. :no_mouth:

Dammit, pubers. :roll_eyes:

Ik ben geen #metoo-fanaat, maar de topicstartster is hier wellicht niet heel erg van gediend. :man_shrugging:

Ik denk trouwens ook nog mee over de gestelde vraag hoor. :wink:

2 likes

Ga dan maar niet kijken naar de ultraman speedy… :roll_eyes:

@PeterLC
Ik vind de klok suggestie erg goed hoor, maar dit schoot mij helaas als eerste te binnen bij die laatste foto op die website :sweat_smile:

En voor onze topic starter @Floks
Wellicht is een Bulova 96B258 een leuk idee?
Dit horloge heeft de looks van een speedmaster. En met een 550 euro is deze een stuk betaalbaarder dan een speedmaster/speedmaster reduced.

2 likes

Je bent #liev @PeterLC:kissing_heart:

@floks,

ik heb het gebbetje weer weggehaald omdat Peter twijfels had of jij het leuk zou vinden. Als je je afvraagt wat je gemist hebt. Het 12 uur logo lijkt ergens op, beetje kantoorhumor. Niks bijzonders.

Succes met het vinden van een leuk cadeautje!
Ik vind de klok nog steeds een goeie suggestie. Zou hem zelf ook wel willen krijgen voor mijn 40ste verjaardag, maar ja die heb ik al gehad. De verjaardag. De klok nog niet. :wink:

2 likes

Geen probleem, beetje kantoor humor kan ik wel hebben :grimacing:.

Vind er veel leuke en goede suggesties tussen zitten. Omdat het best zou kunnen dat mijn man hier ook af en toe kijkt, zal ik maar niet zeggen wat het gaat worden. Maar laat jullie na zijn verjaardag weten. Dank!!

2 likes

Doos Lego??
Doet het altijd goed bij mannen in de middelbare leeftijd

3 likes

Prima idee. Misschien combineren met een American Optical Original Pilot ? Dit was de standard issue zonnebril voor piloten en NASA astronauten.

1 like

Of deze poster:

Hier, de gouden Astronaut + pen van Omega

1 like

Schat, doe deze maar. Krijg jij volgende week zondag een bloemetje.

1 like

https://www.bol.com/nl/p/donkey-decoratief-beeld-luxe-droombol-astronaut/9200000110162791/

Heb ‘m zelf ook, leuk als decoratie :smile:

Losse polo kopen en dan deze patches erop? @Floks

https://www.pastichepatches.com/