Mooi merk, en mooi horloge! Goede keuze met bovenstaande wenslijst.
Helgrey Silverstone. Voldoet aan de meeste eisen en is simpelweg een heerlijk horloge (meca quartz).
Ik heb zelf de groene https://www.helgray.com/collections/watches/products/silverstone-white
Yep, komt ook bij mij het eerste “op de proppe”
Mooi ding zeg.
Nee. Gewoon nee.
42-50 is kolderiek. Als dat verzoek zo van hem af komt moet hij geen horloge kopen, maar na gaan denken over stijl, z’n leven en wellicht een leesbril. Dat laatste voor het geval hij zo’n tegelsteen wil hebben in verband met slechte ogen.
Zodra hij terug komt met 39-44mm kunnen we beginnen te praten.
Dat is correct, voor 350 ballen. Niks tegen oerdegelijke instap Seiko en Citizen horloges. Voor 369 Euro heb je echter ook dit:
En voor 280 + import heb je dit:
En voor 400 + import dit:
Oh, en dan voor 280 + import nog deze:
Dat is zelfs titaan, dus lekker licht draagbaar.
Alsjeblieft.
Helemaal mee eens
De diameter van de wijzerplaat zelf bepaald zo enorm veel, dat kan je praktisch niet van een foto zien. Dus hier ook weer👇🏼
Is wat voor te zeggen. Ik moest lachen
Deze was door bovengenoemde al in een vroeg stadium aangedragen, helaas heeft hij de selectie niet overleefd.
Veel van de dingen die hier genoemd worden zijn ook alleen per post te bestellen, zoals dingen van Yema en zo. Ik zou ook aan willen dragen dat een internet-bestelling binnen de EU goed mogelijk is als “pas-sessie”, omdat je uiteraard een recht hebt op retour conform de regelgeving koop op afstand.
Dat is bij de Singaporezen / Amerikanen niet altijd het geval, en het kan bovendien moeilijk zijn (tijdrovend) om BTW en inklaringskosten terug te vorderen bij een retour.
Ai. De goede man moet echt over #stijltje gaan nadenken, want wie wil dat nou niet?