Hulp gevraagd: Service voor Bulova Super Seville

Hier is al een topic over, maar daar kwam maar mondjesmaat antwoord op, en is alweer een tijdje geleden.

Ik ben op zoek naar iemand die een service kan verrichten voor een Super Seville. Wie o wie kan dit, of kan iemand aanbevelen?

Oneindige eer voor degene die komt met de gouden tip.

1 like

Say no more!

Kijk hier even.

@Tokes wie weet zin en tijd…
Hij kan t als geen ander iig.

2 likes

Riep je mij haha

1 like

Anders @lassale die heeft ook ervaring met 2824-2 als ik het goed heb toch Harry?:grimacing:

@wbcoupe ook maar die heeft volgens mij een wachtrij van een jaar.

1 like

Ik heb nog zoveel liggen wat ik moet afmaken… Ik word er gewoon onrustig van

3 likes

Heb de job al afgeslagen, hier ligt ook nog teveel en daar word ik ook best nerveus van. :sweat_smile: Mijn laatste SS (blijft een rare afko) was wel erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Vandaar ook de doorverwijzing… Even geen pics bij de hand.

Uurwerk is trouwens de 2834-2, ter correctie. :innocent:

3 likes

Minstens. Ik zie het eind van de stapel niet meer dus tot nader order niet :sweat_smile:

2 likes

sorrie.

1 like

Hahahahahaha.

1 like

Ik heb wel tijd de komende weken.

Gr,

1 like

:grimacing::face_with_hand_over_mouth: maar technisch gezien kan je het wel! In je agenda kon ik niet kijken… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je wordt niet overspannen van het werk wat je doet, maar van werk waar je niet aan toe komt :frowning:

1 like

Super bedankt voor alle antwoorden. Dan zijn iig genoeg opties en ik ben al met iemand in gesprek. Ik zal het resultaat op het forum laten zien :wink: