En een Junghans Meister Handaufzug 027-3504.00

Edit: @pulsar96 was me voor… maar een toch nog een andere
En een Junghans Meister Handaufzug 027-3504.00
Edit: @pulsar96 was me voor… maar een toch nog een andere
Die meister driver is echt fabelachtig !
Monta Triumph:
Automaat met als bonus dat’ie gewoon met het handje opgewonden kan worden. Heb 'm hier nog niet voorbij zien komen, maar op watchuseek zijn ze er positief over: link.
Farer Hudson:
Heb zelf de Farer Lander en ben er erg blij mee. Goede afwerking, hele aardige specs en gewoon mooi (vind ik ).
Christopher Ward C5 Malvern 595:
39 [mm], <€1000,- en minder dan 6 [mm] dik. Kortom, heel weinig horloge voor weinig geld.
Als ik moet kiezen tussen de antraciet (zwart) kleurige of de blauwe wijzerplaat, dan ga ik voor blauw.
vind je dit wat? Eterna Vaughan bigdate
Heb ik al gehad.
Nog steeds zeer mooi ingetogen horloge.
De nieuwe Intra Matic wellicht? Houd je zelfs nog een bak duiten over. Ps is wel een automaat.
Hi David,
Heb ik naar gekeken erg fraai.
Misschien voor erbij (word uitbreiding van collectie)
Neig toch naar een Grand Seiko Sbgx.
Leuke aanvulling idd voor tzt…
De champagne kleur Grand Seiko van Mako is geloof ik niet wat je zoekt…eerder een donkere wijzerplaat? Rik ff in de smiezen houden
Daffie heeft nog steeds wat kleur op de wangen
Ik houd mijn ogen ook voor je open…
Klopt tzt.
Liefst een donkere wijzerplaat als ik bij de 2 pieces blijf…
Heb Rik al een berichtje gestuurd.
Ik heb al neiging om te bestellen in Japan.
Top Benieuwd wat het gaat worden…
Ik zou willen dat er een Chrome plugin was waarmee ik alle Seiko posts op dit forum zou kunnen verbergen
Doe eens gek, en ga voor een Meistersinger! Heb er zelf 2 waaronder de blauwe en die is echt heel mooi, krijg er regelmatig complimenten over!
Staat nu bij van Willigen eentje te koop voor €1000
Speedmaster reduced misschien iets? Ookal is het geen “dresser” is het wel een leuke banden swapper!
Ik ben toch meer van de (semi)dressers.
Beetje out of the box een Fromanteel Amsterdam? Houd je op 2k fors wat over voor een nieuwe quartz met (semi-) historie? Mooie donkere dials en imo klassiek en stijlvol. Maar goed dat woordje Amsterdam vinden sommige mensen in NL natuurlijk weer niets
Fraaie Tudor en dito wijzerplaat.