Hulp nodig op Uhrforum!

ik werd zonder probleem met een eerlijk verhaal lid

en na een week kon ik niet meer inloggen

en als ik aangaf ‘wachtwoord vergeten’ kreeg ik de melding dat mijn emailadres niet bekend was, terwijl ik daar toch echt de bevestiging van mijn account had ontvangen

gevalletje ‘spijt op tant’?

Net met de gewaardeerde hulp van Windhund mijn applicatie ingediend, ben benieuwd :stuck_out_tongue:

@schmeink: stuur gerust je tekst via pb en ik wil er wel naar kijken. Ik heb mezelf ruim een jaar geleden zonder problemen aan kunnen melden.

Als ik zo allemaal lees wat je moet doen om op het Uhrforum toegelaten te worden vind ik het allemaal wat arrogant overkomen, je moet dus perfect duits kunnen schrijven terwijl duitsers nog geen woord over de grens kunnen spreken of schrijven.
Voor mij zou het dan allemaal niet meer hoeven.

groetjes Lenno

Die Deutschen, mit dem ich Kontakt habe auf Uhrforum.de sind alles andere als arrogant.

-edit- Zij willen daar ook gewoon een mooi forum houden in de Duitse taal en daarom vragen ze naar je motivatie en wat je denkt te kunnen bijdragen. Ze doen het vast niet uit arrogantie lijkt me.

Candide Schreef:

ik werd zonder probleem met een eerlijk verhaal
lid

en na een week kon ik niet meer inloggen

en als ik aangaf ‘wachtwoord vergeten’ kreeg ik de
melding dat mijn emailadres niet bekend was,
terwijl ik daar toch echt de bevestiging van mijn
account had ontvangen

gevalletje ‘spijt op tant’?

Raar. Ik werd ook toegelaten met een eerlijk verhaal. Zojuist daar ingelogd zonder problemen. En dat terwijl ik er zelden kom.