Hulp nodig voor zoektocht horloge

Maar verdomd stil… jullie weten ook niets? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Sorry maar dan toch deze en die groene verkopen. Die Glacier :heart_eyes:

2 likes

Lastige categorie. Ik heb wel een paar ideeën, maar die vallen allemaal om de een of andere reden af.

Deze Yema komt dicht in de buurt maar is net te groot (39mm) en volgens mij uitverkocht:

Deze Tudor is te duur:

En deze Doxa is te groot (42 mm):

Edit: Oh, geen duiker. Laat maar :grimacing: Het klinkt of je gewoon op zoek bent naar de Tudor maar nog even door moet sparen :grin:

2 likes

Die doxa is trouwens erg tof.

De Rudor 36 zag ik wel zitten, maar idd erg prijzig. Zit volgens mij rond de 2k denk ik? Ik zie ze ook nooit in het blauw voorbij komen

Bijna iedereen kiest veilig voor de zwarte, ik ook:

Maar eigenlijk is de blauwe toffer vind ik. List is 2695 volgens mij. Grijs kan er nog een paar honderd af, er is bijna geen gebruikt aanbod (voor de blauwe).

2 likes

Die Mido is prachtig :star_struck:

Sinn 556?

En zoek eens binnen de Tissot PR100 familie.

3 likes

Die Sinn vind ik wel heel tof, maar net weer iets te veel toolwatch achtig denk ik. :thinking: Tissot PR100 heb ik idd gezien. Helaas hebben ze geen automatic versie met blauwe dial (alleen quartz).

Dank voor je tips!

En longines heeft 2 fraaie:


1 like

Je hebt de mooiste al laten zien.

Zo, thanks! Ik ga er eens naar kijken. Die Tissot heb ik zelf ook helemaal niet kunnen vinden

1 like

Kleur van de dial van de Tissot vind ik toch wat cheap ogen na het zien van wat filmpjes. De longines Presence is heel mooi, maar met die lugs toch wel heel dressy. Zoek denk ik toch iets sportiever :face_with_hand_over_mouth:.

Die andere spreekt me zo wel erg aan, alleen ik kan nergens een filmpje of duidelijke foto’s vinden, zodat ik een beter beeld kan vormen, ook van de dialkleur. Echt balen

1 like

Ik zie nu deze voorbijkomen en moest aan je zoektocht denken @Sebastiaan

  • 36 tot 38.5 mm :heavy_check_mark: (38 mm)
  • blauwe dial :heavy_check_mark:
  • zowel dressy als sportief :heavy_check_mark:
  • tussen 300 - 1000 euro :heavy_check_mark: (550 euro)
  • geen duiker :heavy_check_mark:

Paar mooie bijkomstigheden:

  • 100m water resistant (of meer) :heavy_check_mark: (200 m)
  • stalen band :x:
2 likes

Thanks! Een berichtje is uit de deur :blush:

1 like

Ja, die is echt tof! Lets go!

Verder: als je zo’n blauwe seamaster voor tussen de 500-1000 tegenkomt: koop er dan voor mij ook eentje wil je.

1 like

Lorier Falcon nog een optie misschien?

1 like

Best een mooie, maar de dial vind ik toch net niet :wink: bedankt voor het meedenken!

1 like

Dat is ook een idee voor jouzelf Chlorophyl. :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de tip! :wink:

1 like

Tof dat het gelukt is! Las ik nou ergens dat jij ook in de buurt van Breda woont? Ik zal extra op een blauwe horloge om polsen letten als ik door de stad fiets :grin:

1 like