Mijn iconische 5-tal, al kan daar discussie over bestaan, maar een drietal zal er zeker uit te vormen zijn: (niet op volgorde, want ik kan de foto tijdens het schrijven niet bekijken) over de Sub lijkt me geen discussie mogelijk, over de Speedmaster ook niet, maar wel over de vraag of de reduced even iconisch is als de professional, de iconiciteit van de El Primero als (één van de?) eerste automatische chronografen lijkt me ook duidelijk, al is de mijne net een handopwinder, de SKX007 en de Amphibia vind ik ook iconisch, maar ook daar kan anders over gedacht worden.
Kom op, doe een beetje moeite en haal er 2 af.
Zijn foto’s van Pagani trio’s ook welkom?
Ik vraag dit voor een vriend.
Iedereen is vrij om zijn/haar trio te plaatsen, maar of Pagani iconisch te noemen is, is erg discutabel
Understatement of the year…
Tenzij je hier drie Zonda’s laat zien natuurlijk, maar dat is dan weer voor een ander forum.
Zelfs de naam is gejat.
Ik druk me vaak zachtjes uit, om hopelijk geen mensen voor het hoofd te stoten
Jaloersmakend mooi!!!
Mooie vondst, Daytona op jubilee! Staat m erg goed! (@Stifstaf)
@Brava prachtig en origineel trio! Een merk dat we te weinig zien.
Ik ben zelf minder origineel. Geen iconisch (muv de Datejust) maar voor mij wel een vrij ideaal trio (binnen de grenzen van mijn budget)
Money no object zou ik denk ik gaan voor een blauwe APRO, rosegouden Philippe Dufour Simplicity met grijze plaat en een Speedmaster 321
Ik vind het een prachtig trio! Zeker om trots op te zijn!
Nu ik er nog eens over nadenk is de Oyster Perpetual als ‘oer-Rolex’ misschien ook wel een icoon?
Fijne set hoor
Vind de Omega heel gaaf !
Mooi trio maar de Zenith is voor mij de topper