Die Glycine is erg mooi en deze of een iets andere combat staat momenteel ook nog op mijn shortlist.
precies waar ik zo benieuwd naar ben, je huidige collectie. Oo als is ie hoogstens voor 24 uur stabiel
Mijn vrouw draagt : " iedere dag een ex dreski "
En is er nog steeds tevreden mee
Als ik haar was zou ik het labeltje eens van de band af halen. Totaal andere look…
Niks ervan, ik heb gezegd: zuinig ermee!
Zo vandaag even tijd dus ik hoop het topic ff vol te knallen. Ik begin met de Bulova Hack watch. Super leuke reissue van een WWII horloge. Leuke nato bandenswapper ook.
Natuurlijk heb ik ook verschillende monsters en SKX modellen gehad. die kennen we goed dus daarom wat niet zo alledaagse fotos hiervan.

Verder de nodige Orients gehad.

Ook zo een vijf Steinharts gehad. Kon niet alle foto’s vinden.
Het vervelende van Steinhart vind ik dat de datum loupe nauwelijks vergroot. Bij Invicta kunnen ze dat wel en is 3x goedkoper ook nog. Was leuk deze.
Dan heb ik heel wat duikers gehad. Vooral van citizen.
en nog 3 nighthawks gehad. Kon alleen deze foto nog vinden.
Nog even wat aparte modellen oa Officina del Tempo en Breil.
Leuke zwarte Nolex…
Mijn Tag Heuer. 4000
Hele rare Kraftworkx met mooi licht effect.
Deze was 3 euro bij de Action.

Leuke Casio
Boutique divers vind ik ook leuk natuurlijk.
Junkers
Zo ik ben er nu wel doorheen. Ik ben de tel even kwijt maar met de exemplaren waar ik geen foto meer van had mee schat ik dat er toch zo een 150 horloges doorheen zijn gegaan. Nu ff pause en binnenkort laat ik wel zien wat ik nog heb.
Zeg echt tof nog nooit iemand gezien met zoveel uurwerken ,ik kan niet meer volgen ga nu de trein nemen
Gaaf om te zien.
Je kunt er echt geen pijl op trekken…zoveel verschillende soorten / prijs verschillen.
Keep them coming
Ik zou nog even afsluiten met de horloges welke ik nu nog heb. Allereerst mijn vintage Marti. Die blijft altijd want het is een kado van mijn grootvader aan mijn vader.
Ik heb er met watchuseek eens een fotowedstrijd mee gewonnen. Was deze foto.
Verder mijn Tissot PRS516. De trouwdatum staat in de sluiting gegraveerd. Altijd handig voor een man.

Verder mijn Pulsar Chrono welke ik al zo een 25 jaar heb. Heerlijk geel.
Dan mijn Citizen pro diver. Heerlijke klok. Heb er wel meerdere gehad en nu maar besloten deze nooit meer weg te doen.
Mijn oude trouwe rode Immersion Stendardo. Al bijna een kwart eeuw oud.
Ook heb ik nog het forum Alphaatje waar iedereen destijds heel blij mee was. De meningen zijn nu verdeeld.

Een doos vol nato banden en je hebt veel lol van dit dingetje.
Voor het ruige werk een onopvallende g-shock.
Voor de dressy zaken een Orient Chicane.
En één van mijn meest gedragen beaters de Armida A8 dacht ik(?)
Als laatste mijn Gigandet Speedtimer.
Hier doe ik het tegenwoordig mee. In een kleine tien jaar heb ik echt veel door mijn handen zien gaan. Ik ben nu wat rustiger geworden. De Gigandet was mijn eerste nieuwe aanwinst dit jaar.
Je hebt een mooie collectie Dreski.
Toch heb ik gevoel dat er nog wel wat bij komt links en rechts…
We zullen zien. Hahaha.
Mooie gevarieerde collectie!
Prachtig spul Dreski.
Smaken verschillen maar in jouw collectie heb ik weinig tot geen smaakverschillen ontdekt
Ik zou ze stuk voor stuk in mijn (onlangs zelfgemaakte) horlogekist willen hebben
Daar wordt nog goed voor gezorgd Andre,
Het leuke is als je hem dan omdoet moet ik altijd even aan je denken.
Dat heb ik weer als ik de fotos zie.