Foto’s van het web? Of is de bovenste jouw eigen foto?
Deze is wel verschrikkelijk mooi !
De rubberen banden die bij de Monta’s geleverd worden vond ik al verdraaid veel op de Everest banden lijken!
erg mooi
Ik vind 'm niet verkeerd. Heeft een stalen band met sluiting ala een “glidelock” van Rolex.
Het ziet er best oké uit. Ik zag dat de band zijkanten ook een schuine kant afwerking hebben , wat het draag komfoor erg verhoogt. Ook een prima kastmaat.
Ik was ook onder de indruk van de afwerking aan de hand van de foto’s die ik zag. Maar of ik er bijna 2000 dollar voor neer zou leggen, nee…
Die chick van die dure rolexboeken zie je er vaak mij shinen op IG. Schreef ik nu net Rolex ?!?
Ik vind 'm erg gaaf, geslaagd model! Ik zie Monta zo nu en dan wel eens voorbij komen.
Nu weet ik dus ook weer waar
Heb ik wat gemist?
Mevr Mondani
Is Mondani een chick?! Dat had ik niet verwacht. Wat een droomvrouw ook gek van horloges
Niet echt mijn type
Denk dat deze dame goed verdient om Monta een beetje te pluggen
Nee. Volgens mij bedoel je de dochter van…
Ik zou nu anders ook best zo’n Manta willen hebben. Mit original Fuchsschwanz!!!
Ze zijn er toch wel echt behoorlijk positief over! Impressive! Ik heb monochrome watches wel echt hoog zitten namelijk
Wut. RLC is een dame?
Ik vind deze horloges niet veel origineler dan de meeste Steinharts. In vergelijking daarmee zijn ze nog duur ook. Afwerking zie je niet/nauwelijks op foto’s en op de meeste blogs is een positief oordeel gewoon te koop. Niets voor mij…