Prima die NATO. Maar ja, elk willekeurig bruin vintage leren bandje gaat cool zijn. De keuze is reuze.
FTFY.
Prima die NATO. Maar ja, elk willekeurig bruin vintage leren bandje gaat cool zijn. De keuze is reuze.
FTFY.
Inderdaad. Maar ik vind suggestie voor een haaien bandje best leuk. Ga die in een of ander tof kleurtje bestellen. Gewoon uitproberen. Meestal ga ik voor safe (Zwart of bruin). Dit keer eens een kleurtje zoals Royal blauw!
Net bestelling gedaan, zag ook dat ze gratis watchrol in mijn winkelmandje hebben gestopt. Vanwege de feestdagen of…?
Staat ‘m goed!
Inderdaad! Mooi bandje, heel goed gemaakt. Haaien leer volgens website en etiket, gemaakt door Rios.
Ik dacht dat zo’n band (veel) duurder zou zijn. Ondertussen zit ik met een schuin oog te kijken naar m’n Hydroconquest… die kocht ik juist omdat ik een stalen band wilde, maar ben wel benieuwd hoe deze band zou staan. En haaileder op een duiker, da’s helemaal niet gek. Voor mij grijs (in combinatie met zwarte wijzerplaat en bezel).
Drop maar een foto
Ik kan alleen nog maar een foto ‘voor’ maken. Mocht ik die band er op zetten, dan volgt een foto ‘na’.
Blijkt een tijdelijke actie; ik kreeg vandaag alleen een bandje binnen
Bah! Ik weet meteen waarom ik zo’n hekel heb aan NATO’s!
Wel een fijn gebaar van @WristCandy. En het horloge ziet er wel mooi uit!