Iemand heeft een exacte kopie gemaakt van een topic van hier?

Welkom in de wondere wereld van het internet.

1 like

Alleen bij mij of bij iedereen?

Moment

Uiteraard. Was een beetje sarcastisch bedoeld. Ik heb 2 reacties geplaatst en melding gemaakt naar de mod. Nog nooit meegemaakt maar voor alles een eerste keer.

Alleen bij mij of bij iedereen?
IedereenšŸ˜•

Bij jou, bij Mikel en bij mij…

@Jur, ik meen me te herinneren dat ik hier na de laatste update al iets over heb gelezen? Zijn de account overzichten mbt gedrag en bezochte/ geposte zaken eenvoudig af te schermen achter inlogdata?

Wat een vreemd verhaal, benieuwd of je een antwoord voor het motief krijgt. In een wereld waar alles om likes draait zal het zomaar kunnen dat iemand deze probeert te verdienen door met andermans veren te pronken.

2 likes

He bah, wellicht toch heroverwegen om m’n naam bij iedere foto als een watermerk toe te voegen.

1 like

Vreemd.

Kan goed iemand zijn die geen Rolex heeft maar net alsof wil doen op het internet.

4 likes

Vind het maar een merkwaardige hobby om met andermans posts en foto’s indruk te maken op een ander forum. Kan me nl nauwelijks voorstellen dat er wat anders achter zit…

@eddegroot , misschien eens een foto met daarin ā€œNora31 buzz offā€ verwerkt ergens plaatsen?:joy: Doe maar in mijn draadje.:+1:

Sorry, ik zag nu pas het linkje. Die koekwous heeft dus ook een na gemaakt met gebruik van mijn foto van hier😱

Heb nog een reactie geplaatst op zijn na. Wellicht helpt het. Ik heb uiteraard ook een goede smaak als het horloge’s aangaatšŸ˜‚

1 like

Hij is in ieder geval blij met jouw horloge.

1 like

Iemand ging ooit met een deel van mijn portfolio solliciteren. Ik zag het maar als compliment. Maar vreemd is het wel ja.

Moet het hondje gaan uitlaten maar stel voor dat wanneer Nora31 niet naar reden van Eswin luistert, wij met een groepje wat gaan reageren…

Moet wel even lid van Timezone worden maar anytime Ed.:+1:

Ach, als de rede is dat hij wat aandacht wil dan kan ik er nog mee leven. Echter als hij vertrouwen wil opbouwen en vervolgens iemand wil oplichten met een zogenaamde verkoop heb ik er zoals iedereen hier wel moeite mee. Ik hoor wel of de mods reageren. Thanks in ieder geval.

1 like

Het account bestaat al sinds 2015, dus het is ook geen actie om snel wat vertrouwen te wekken om mensen op te lichten, althans dat lijkt me niet logisch.

1 like

Ik denk dat ik het weet. @eddegroot heeft al sinds 2015 zonder dat hij het weet meervoudig persoonlijkheidssyndroom, en zijn tweede persona is een luie Engelsman. Prove me wrong!

2 likes

Dan is mijn Engels wel echt beroerd te noemenšŸ˜‚ Heb zijn profiel nog bekeken en hij heeft drie posts van mijn gekopieerd , alle rondom de Hulk. Nu weten we dat deze slecht te krijgen is maar om dan maar te doen of er 1 van jou is gaat toch wel ver.

2 likes

De foto werkt hier overigens niet.