Zuipen kunnen ze nog steeds hoor.
Lust ook wel een drankje op zijn tijd. kuch
Zuipen kunnen ze nog steeds hoor.
Lust ook wel een drankje op zijn tijd. kuch
hoort er gewoon een beetje bij vind ik. Drankje, hapje en lekker ouwehoeren met supporters van beide teams
Denk dat dat beetje ontspanning ook nodig is. Die gasten hebben een speelschema daar word je eng van.
Beide teams van vanavond hebben de afgelopen 4 dagen 3 wedstrijden gespeeld.
Waarvan 3 achter elkaar inderdaad. Als beide teams opgeladen zijn zal het een hele mooie wedstrijd worden.
Mijn neef speelde na Nijmegen eerst bij Vadeko flyers, daarna Den Haag, en nu weer bij Nijmegen (was eigenlijk gestopt)
Moet zeggen dat ik in Heerenveen erg gezellig heb gezeten, en Den Haag was ook wel lachen.
Het is allen zo jammer dat het vaak op vrijdag is, dan kan ik bijna nooit, en raak je er (helaas) uit.
Het is ook bijna nooit op tv (wel geprobeerd trouwens) en ook dat heeft weer allemaal met euro’s te maken.
Want als er geen voetbal is, praten we wel over voetbal, maar geen geld over voor een samenvatting van andere sporten…helaas
Inderdaad, de hele sport valt of staat met geld.
RTL7 en SBS6 hebben het nog een tijdje op zondag gehad. Daar moesten de clubs zelf voor betalen. NOS doet er nooit wat mee helaas.
Misschien de finale om het kampioenschap weer, maar dan heb je kans dat wedstrijden weer vroeger gespeeld moeten worden. Onzin allemaal.
Ben al een tijdje weg uit Limburg, maar was en ben nog steeds voor de Smoke Eaters, want zo heten ze nog steeds in mijn beleving, en als ik zou gaan zou ik een monster omdoen, waarschijnlijk een oranje.
Ben al een tijdje weg uit Limburg, maar was en ben
nog steeds voor de Smoke Eaters, want zo heten ze
nog steeds in mijn beleving, en als ik zou gaan
zou ik een monster omdoen, waarschijnlijk een
oranje.
hoe kun je nou in vredesnaam weg gaan uit limburg daar moet toch wel een hele goede rede voor zijn;)
vroeger waren het inderdaad de Smoke Eaters maar sins de oude ijsbaan weg is is er voor mij toch wel het een en ander veranderd
gr Pieter
What happens in The Hague stays in The Hague. Ik heb het natuurlijk over de Cup.
6-3 voor HYS.
Mini meeting gehad met Marco. De eerste foto is een beetje bibberig want mijn zoon was nog wat onder de indruk van de tatouages.
De Breitling lijkt hier waarempel groter dan de Helson maar dit is toch echt niet het geval.
What happens in The Hague stays in The Hague. Ik
heb het natuurlijk over de Cup.
6-3 voor HYS.Mini meeting gehad met Marco. De eerste foto is
een beetje bibberig want mijn zoon was nog wat
onder de indruk van de tatouages.De Breitling lijkt hier waarempel groter dan de
Helson maar dit is toch echt niet het geval.
Mijn foto is niet beter, dus we houden het hier op.
Was leuk met je gesproken te hebben. En de wedstrijd had heel lang alle kanten op kunnen gaan, maar Den Haag had net dat Beetje extra.
Misschien treffen we elkaar weer in de finale voor het kampioenschap.