Ik ben nieuw: Hoe stuur ik een PB-tje of reageer ik op een bericht?

Hey, ik ben net nieuw op dit forum en was een beetje aan het rondneuzen en kwam voorbij de Junghans Meister handaufzug PVD en had intresse, maar kan nog geen bericht sturen. Dus probeer het even via deze manier. @Hubertje zou je mij misschien een bericht willen sturen, want vind het een erg mooi horloge

Goedenavond, ik ben nieuw op het forum en kom graag kom ik in contact met hans06.
graag een berichtje terug als je het leest. Mvg Lowie.

Zo heb je meer kans @hans06

Dankjewel.

Ik kan @Ant geen berichtje sturen over zijn Tissot, ben net lid geworden, dus dan mag je nog geen PB sturen :thinking:
Ff zo proberen en we zien wel wat het wordt…
groetjes

1 like

Heb je een pb gedaan!

@Brodie
Ik kan gewn bericht sturen, dus dan even via hier;

Ik heb interesse in de Tissot PR 516 GL
Bericht me hier of mail me op;

MOD: Mailadres verwijderd. @Brodie kan via een PB reageren.

1 like

@Gup Hoi, kunt u mij aub een PB sturen? Ik kan geen berichten sturen, ik heb interesse voor de Lip Himalaya.

Mvg,
Jsv

Het is weer zo ver. Een nieuw lid, zonder de mogelijkheid om te PB’en, met interesse in een horloge… Introductie volgt binnenkort (incl wat foto’s van de huidige “collectie”). :shushing_face:

@Winkje ik heb interesse in je Moonswatch Mission to the moonphase. Voel je vrij om me te PB’en (als ik het goed begrijp, kan ik daar wél op reageren(?)). :face_with_peeking_eye:

1 like

@ElSjiepo In je inbox :tada:

Eveneens loop ik tegen hetzelfde aan als mijn bovenstaande mede-leden.

Ik kom graag met je in contact @Lampenkap over de Flieger!

Ik heb je zojuist een PB gestuurd.

1 like

Ook ik ben een newbie en zou graag in contact willen komen met @Sprinter , ik zie graag een PB verschijnen :slight_smile:

Hi @Weusjke … klik op je foto (of Avatar) rechtsboven in de hoek. Dubbelklik vervolgens op het envelopje en kies rechtsboven voor de rode button ‘Nieuw bericht’. Schrijf je bericht en kies dan voor de rode button onderin ‘Antwoorden’,

Succes! Gaat je lukken :sunglasses:

1 like

Ik zag net een mooie advertentie voorbij komen, echter kan ik nog geen berichten versturen, dus ik probeer het even via deze manier. @Kers zou je mij misschien een berichtje kunnen sturen?

1 like

Dit zou moeten werken. Welkom op HF, trouwens! En succes!

Hallo Joeri. Welkom op hf. Ik zie dat je net nieuw bent. Wat kan ik voor je doen?

2 likes

Bedankt! Ik had interesse in de Omega Genève, dat is ook de reden dat ik hier een account heb aangemaakt na lang rondneuzen. Ik was benieuwd wat er bij de service beurt allemaal gedaan was aan het horloge.

1 like

Ik heb mogelijk ook interesse in een advertentie; @Steef kun je me een berichtje sturen, zodat we contact kunnen hebben over je advertentie? BVD

Voor mij een vergelijkbare situatie waar @Huibert een horloge te koop heeft staan. Zou je mij een bericht kunnen sturen om op die manier in contact te komen over je Tissot horloge? Alvast bedankt!