@Ko-Banden melden bij kassa 74 aub
Hallo, ik ben sinds gisteren lid en heb dankzij deze topic (en lang zoeken) gevonden dat ik geen berichten kan sturen ^^
Ik had graag in contact gekomen met DefenderBoris ivm zijn Casio advertentie.
Als je dit leest @DefenderBoris , zou jij mij een berichtje willen sturen aub?
Alvast dank
Pb gestuurd
Goedemiddag!
@ReizendeOomRoel zou jij mij een berichtje kunnen sturen ivm de orient star? Of zou iemand hem kunnen taggen?
Alvast bedankt!
Done
Goedemorgen,
Ik zou graag in contact komen met @The_Don over zijn Explorer II, zou iemand hem kunnen taggen?
Alvast bedankt
Dat heb je zelf al gedaan
Whoops je hebt gelijk! Kreeg geen optie om te taggen dus maar precies de username overgenomen, it works!
Hi I am new here and do not understand much Dutch. I am trying to make a private message to
@blastajp but I cannot find any message function that is active anywhere. It is about the Omega 176.005. Thanks. Best regards Thomas
@Flippeke Ik ben nieuw hier dus ik mag je geen pb sturen. Ik heb interesse in de GM-2100-1AER die je te koop aanbiedt. Hoe kom ik met je in contact?
Dat komt vanzelf goed nu je hem getagd hebt
Hoi Tbone, er zijn 3 andere geïnteresseerden voor je, mocht het niet lukken dan stuur ik je een bericht.
Prima. Dank voor je reactie.
Hoi! Ik zou wel graag in contact willen komen met @Watchmaster betreffende een aangeboden Tudor. Kan nog geen pb sturen ivm nieuw account op dit forum. BVD
Goedemorgen,
Als nieuw lid kan ik geen PB sturen of een reactie plaatsen bij een horloge die te koop aangeboden wordt.
@RickGMT zou je mij een persoonlijk bericht kunnen sturen in verband met jouw Tudor Harrods?
Hallo,
Als nieuw lid kan ik nog geen PB sturen maar had graag contact opgenomen met @Ady i.v.m. een voorstel voor de Alpinist die in het blauwe gedeelte staat.
Alvast bedankt!
J
Hi Jelle, ik heb je een bericht gestuurd. Laat maar weten of je het kan lezen.
Groet