Ik ben nieuw: Hoe stuur ik een PB-tje of reageer ik op een bericht?

Ik kom graag in contact met @ReizendeOomRoel ivm zijn Apple Ultra 2 aanbieding.

1 like

Done! :white_check_mark:

Ik kom graag in contact met @ReizendeOomRoel ivm interessw in zijn Revelot Hexmariner

Done! :white_check_mark:

Ik kan als nieuwe lid nog geen PB sturen, maar ik kom graag in contact met @Gurbe om wat NATO-bandjes van hem te kopen

@Jorrieeee Ik heb ook een net nieuw account, maar ben erg geĆÆnteresseerd in jouw OriĆ«nt SK 70’s retro. Zou jij mij misschien een bericht kunnen sturen?

1 like

Net berichtje verzonden. Hij zal wel contact met je opnemen hoop ik.
Mvg,
JesĆŗs

1 like

@Jorrieeee perongeluk jouw bericht verwijderd ook nogšŸ˜… graag een nieuw berichtje als het kan, erg lastig hiermee om te gaan als nieuw gebruiker hahah.

1 like

Hallo beste mensen,
Ik ben nieuw hier en kan helaas nog geen PB versturen. Ik zou graag in contact willen komen met @nitram i.v.m. zijn Seiko die hij te koop aanbiedt. Kunnen jullie mij a.u.b. helpen?
Bij voorbaat dank :pray:t2:

Mvg, Klukske

Het is ondertussen al gelukt om PB te versturen.

Ik zou graag in contact willen komen met @Hornet
Kan nog geen PB’s sturen.
Gr, Paul

1 like

:+1:

Graag zou ik in contact willen komen met @Aad57 maar kan nog geen PB verzenden. Kan iemand mij helpen? Margret

1 like

Je hebt hem getagd, @Aad57 ontvangt daar een notificatie van :+1:

Dank je wel Wes

Al een tijdje lees ik mee op dit forum en vanaf vandaag een accountje aangemaakt. Ik zou graag ik contact komen met @wvergers betreffende de Hamilton die hij aanbiedt. Kan dat via deze weg? Bij voorbaat dank!

2 likes

@Michaelrens zou je mij een bericht kunnen sturen? Ik ben nieuw en kan je geen pb sturen

1 like

Ik ervaar ook als nieuw lid geen berichten te kunnen versturen naar een ander lid.
zou graag in contact komen met @Dimitri1

Hoi @Estiva ,

Zou je me een berichtje willen sturen?
Ik ben nieuw en dat lukt nog niet

Het gaat om de g-shock

Beste @Pjotr , zou jij met mij contact kunnen opnemen in verband met de Timex Marlin Jet Automatic. Ik ben een nieuw lid en kan jou nog geen berichtje sturen. Alvast bedankt!

1 like