Ik kom graag in contact met @ReizendeOomRoel ivm zijn Apple Ultra 2 aanbieding.
Done!
Done!
Ik kan als nieuwe lid nog geen PB sturen, maar ik kom graag in contact met @Gurbe om wat NATO-bandjes van hem te kopen
@Jorrieeee Ik heb ook een net nieuw account, maar ben erg geĆÆnteresseerd in jouw OriĆ«nt SK 70ās retro. Zou jij mij misschien een bericht kunnen sturen?
Net berichtje verzonden. Hij zal wel contact met je opnemen hoop ik.
Mvg,
JesĆŗs
@Jorrieeee perongeluk jouw bericht verwijderd ook nogš graag een nieuw berichtje als het kan, erg lastig hiermee om te gaan als nieuw gebruiker hahah.
Hallo beste mensen,
Ik ben nieuw hier en kan helaas nog geen PB versturen. Ik zou graag in contact willen komen met @nitram i.v.m. zijn Seiko die hij te koop aanbiedt. Kunnen jullie mij a.u.b. helpen?
Bij voorbaat dank
Mvg, Klukske
Het is ondertussen al gelukt om PB te versturen.
Graag zou ik in contact willen komen met @Aad57 maar kan nog geen PB verzenden. Kan iemand mij helpen? Margret
Dank je wel Wes
Al een tijdje lees ik mee op dit forum en vanaf vandaag een accountje aangemaakt. Ik zou graag ik contact komen met @wvergers betreffende de Hamilton die hij aanbiedt. Kan dat via deze weg? Bij voorbaat dank!
Ik ervaar ook als nieuw lid geen berichten te kunnen versturen naar een ander lid.
zou graag in contact komen met @Dimitri1
Hoi @Estiva ,
Zou je me een berichtje willen sturen?
Ik ben nieuw en dat lukt nog niet
Het gaat om de g-shock
Beste @Pjotr , zou jij met mij contact kunnen opnemen in verband met de Timex Marlin Jet Automatic. Ik ben een nieuw lid en kan jou nog geen berichtje sturen. Alvast bedankt!