Hallo allemaal, ik kwam zojuist dit fantastische forum tegen waarin onderzoek werd gedaan naar een bepaalde Cartier-referentie.
Ondanks dat ik Engels als moedertaal heb, was mijn reis door de forums zeer informatief en ben ik afzonderlijk een forumpost tegengekomen op de Watch Market van @71mark
Als u deze melding kunt lezen, wilt u dan contact met mij opnemen over de 124060?
@Hendrixxx
Door een Google search kwam ik op dit forum uit, als nieuw geregistreerd lid kan ik niet op je te koop topic reageren van je 214270, en probeer het op deze manier.
Alvast bedankt voor je reactie.
Net nieuw op dit forum. Als nieuw lid kan ik nog geen PB sturen.
Zou @Albert_Neri met mij contact willen opnemen ivm een horloge dat hij te koop aanbied?
Alvast bedankt.
Ook nieuw op het forum, zoals iedereen hierboven!
Ik zoek contact met @Bas.o ivm de verkoop van zijn Seagull 1963 38mm.
Zou je mij een pb kunnen sturen?
Bedankt!
Ik zou ook graag met @joranwind in contact komen omdat ik interesse heb in een horloge. Helaas pas sinds kort bekend met het forum dus nog niet lang genoeg lid om pbātjes te sturen. Fingers crossed!
Ik ben nieuw op dit forum en zou graag in contact komen met @D.R Dam / @D.R
Ik zou graag de Breda Pulse (Tandem) Zilverkleurig van je overnemen voor een passend bod. Ik zou hem zelfs deze zondag in Amsterdam al kunnen ophalen.
Alvast bedankt!
Goedemiddag all, ik ben nieuw op dit forum en zou graag een PB sturen aan @Dao Het betreft de Cartier die hij aanbiedt. Kan iemand mij daar een handje mee helpen!